Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یدالله چراغی، رئیس آتش نشانی ماسال گفت: عصر امروز یکی از کلبه‌های تفریحی بام سبز این شهرستان در آتش سوخت.

او افزود: ۸ آتش نشان با ۳ خودروی آتش نشانی به کمک نیرو‌های منابع طبیعی این آتش سوزی را در مدت ۳۰ دقیقه مهار و از آتش سوزی درختان جلوگیری کردند.

رئیس آتش نشانی شهرستان ماسال تصریح کرد: علت و میزان این آتش سوزی در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 آتش سوزی یک هتل در ييلاقات ماسال   هشدار سطح زرد هواشناسی برای وزش باد گرم در گیلان  مهار آتش سوزی عرصه‌های جنگلی در منطقه نقله بر رودبار

شهرستان ماسال در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وقوع آتش سوزی بام سبز ماسال علت آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از سه میلیون متر مکعب سیلاب بارش‌های بهاری در شاهرود مهار شد

کشاورزیان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود گفت: این میزان کنترل سیلاب و رواناب در حوضه‌های آبخیز ابَر، ابرسج، میقان، دهملا، خارتوران بیارجمند، کلاته‌خیج و منطقه طرود انجام شد.

وی به اهمیت اجرای طرح‌های آبخیزداری اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها در حوضه آبخیز شهرستان به ویژه در شرایط خشکسالی به طور مستقیم موجب افزایش دبی آب بسیاری از رشته قنات، دهنه چشمه‌ها و حلقه چاه‌ها شده است.

کشاورزیان ابراز کرد: ساخت سازه‌های آبخیزداری علاوه بر کنترل سیل، رسوب و نفوذ آب به لایه‌های زیرزمینی، نقش مهمی در کاهش خسارت‌های سیل به تاسیسات شهری و خدمات زیربنایی دارد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود ادامه داد: اجرای طرح‌های آبخیزداری در حوضه‌های آبخیز موجب افزایش آبدهی قنات‌ها، چشمه‌ها و چاه‌های پایین دست شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شخم بیش از نیمی از شالیزار‌های شهرستان ماسال
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • بیش از سه میلیون متر مکعب سیلاب بارش‌های بهاری در شاهرود مهار شد
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • آتش سوزی انبار ضایعات در بولوار توس مشهد