Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@16:30:01 GMT

قیمت ال ۹۰ صفر در بازار (۲۷ آذر)

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۹۷۵۴

قیمت ال ۹۰ صفر در بازار (۲۷ آذر)

اقتصادآنلاین- محسن بهرامی؛ قیمت ال ۹۰ صفر طی روز شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰، حداقل چیزی نزدیک به ۴۳۰ میلیون تومان گزارش شده است. بیشترین قیمت تندر۹۰ هم مربوط به نسخه پلاس اتوماتیک این محصول می‌شود که در حال حاضر حدود ۵۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

با مطالعه جدول زیر قیمت ال ۹۰ صفر در روز شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ به آگاهی شما خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است خاطرنشان کنیم که با توجه به نوسانات بازار، امکان بروز تغییرات در ارقام جدول ذیل وجود دارد.

قیمت ال ۹۰ صفر ( آذر ماه ۱۴۰۰) نوع خودرو سال ساخت کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان) پارس تندر ۹۸ صفر ۴۳۰ میلیون تندر ۹۰ E2 ایران خودرو با رینگ آلومینیومی ۹۸ صفر ۴۲۰ میلون تندر۹۰ پلاس اتوماتیک رینگ فولادی ۹۸ صفر ۵۴۰ میلیون تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک ۹۹ صفر ۵۶۰ میلیون تندر پلاس دنده ای رینگ آلومینیومی ۹۸ صفر ۴۵۵ میلیون منبع: باما پربیننده ترین پراید ارزان شد + جدول قیمت قیمت سمند (۲۵آذر) قیمت موتورسیکلت (پرفروش ترین ها ۲۵ آذر) قیمت پژو ۲۰۶ (شنبه ۲۷ آذر) این مطلب برایم مفید است بلی ۱ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محسن بهرامی ایران خودرو تندر ۹۰ قیمت خودرو محسن بهرامی قیمت تندر 90 قیمت روز خودرو تندر90 قیمت ال نود قیمت ال ۹۰ صفر ۲۷ آذر ۹۸ صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کامیونت کارکرده تمیز و کامیونت مدل 1400 صفر کیلومتر چند؟

تین نیوز

اگر در فکر خرید کامیونت کارکرده تمیز و یا کامیونتی هستید که صفر کیلومتر باشد اما مدل آن 1403 نباشد که از خوش قیمت بودن آن سود ببرید در این مطلب می توانید قیمت های بازار را بررسی کنید.

بازار کامیون و کامیونت این روزها شرایط خاصی را پشت سر می گذارد. از یک سو قیمت ها به دلیل تغییرات شدید نرخ دلار مقداری بالا کشیده و از طرفی اخبار سیاسی و تنش های منطقه نوعی بلاتکلیفی در معامله گران ایجاد کرده است.

با این وجود افرادی که برای کار یا سرمایه گذاری در بازار کامیون به دنبال کامیونت های خوش قیمت می گردند نیاز به اطلاعات دست اولی از بازار دارند.

بر اساس اطلاعاتی که در سایت دیزلیران منتشر شده است قیمت کامیونت فورس ۸ تن با مدل 1400 که هنوز صفرکیلومتر مانده و روی جاده نرفته ، 2 میلیارد و 100 میلیون تومان پیشنهاد شده است.

کامیونت دیگری با مشخصات کامیونت جک ۸.۵ تن مدل 1402 به قیمت 2 میلیارد و 300 میلیون تومان قابل خریداری است.

کامیونت ام فور ۸ تن مدل 1402 نیز به قیمت 2 میلیارد و 300 میلیون به خریداران عرضه شده است.

قیمت حواله کامیونت جک مدل 1403 نیز 125 میلیون تومان در سایت باکامیون پیشنهاد شده است. تحویل این کامیونت در تیرماه امسال خواهد بود. فروشنده این حواله توضیح داده است که برای دریافت آن ۹۴۰ ملیون پرداخت شده و مابقی با صدور دعوتنامه به قیمت روز حدود ۹۴۰ ملیون دیگر باید پرداخت شود.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت رهن و اجاره آپارتمان در مشهد ( ۱ اردیبشهت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار
  • قیمت ال نود در بازار امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱ اردیبهشت+ جدول
  • ◄ کامیونت کارکرده تمیز و کامیونت مدل 1400 صفر کیلومتر چند؟
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول