Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت زهرا (س) در دهه اول و دوم فاطمیه در بقاع متبرکه برگزار می شود که محوری ترین برنامه استان شامل برگزاری مراسم ظهر شهادت حضرت زهرا (س) در امامزاده حسین (ع) قزوین است.

وی با بیان اینکه در روز شهادت حضرت زهرا (س) در بقاع متبرکه تمامی شهرستان ها شاهد اقامه عزا خواهیم بود، افزود: البته در کنار این مراسم عزاداری، شاهد برنامه جانبی از جمله برپایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه های بصیرتی و توزیع اطعام هم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اضافه کرد: در ایام فاطمیه از محل درآمد موقوفات تعداد یک هزار بسته معیشتی تحت عنوان تبرکات فاطمی در بین نیازمندان شناسایی شده استان قزوین توزیع خواهد شد.

مجیدی با اشاره به فرارسیدن ایام سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به مناسبت سالگرد این شهید والا مقام هم برنامه های متعددی را تدارک دیده که در صدر آنها برگزاری محافلی با محوریت قرآن کریم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: اکران فیلم های جریان انقلابی از دیگر برنامه های اوقاف در ایام بصیرت است که از هفته گذشته آغاز شده و در ۲۴ بقعه سراسر استان قزوین تداوم خواهد یافت.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه معاونت بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین شهادت حضرت فاطمه زهرا قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین شهادت حضرت فاطمه زهرا قزوین استان قزوین شهادت حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرمت ماه رمضان و ایام شهادت حضرت علی (ع) حفظ شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جمع نمازگزاران در مصلی الغدیر خرم آباد گفت: انتظار می‌رود مردم حرمت ماه مبارک رمضان به ویژه سالروز شهادت امام علی (ع) در روز طبیعت را نگه دارند؛ روز حزن ائمه و امام زمان (عج)، روز حزن همه‌ی مردم است.

وی افزود: امشب اولین شب قدر، شبی پرفضیلت و میانبری برای رسیدن به رستگاری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شب قدر از هزاران ماه فضیلتش بیشتر است، گفت: در این شب‌ها همدیگر را دعا کنید که شب اجابت دعا است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش به ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: این روز تکمیل کننده‌ی روز ۲۲ بهمن است؛ روزی که استقلال و آزادی با تدبیر امام راحل (ره) به پشتوانه‌ی مردم به بار نشست.

وی در ادامه به دهم فروردین ماه، روز عروج آیت الله بروجردی (ره) اشاره کرد و گفت: این عالم ربانی و مرجع بزرگ شیعیان در دوران حیات خود، شاگردان زیادی تربیت کرد که اکنون از مجتهدان بزرگ مسلمانان هستند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد ادامه داد: حضرت آیت الله بروجردی (ره) همواره صریح و آشکار موضع خود را در برابر ظلم و رژیم پهلوی نشان می‌داد به طوری که در سرنگونی این رژیم نقشی بزرگ ایفا کرد.

وی در خصوص جنایات رژیم سفاک صهیونیستی گفت: در طول تاریخ حکومت‌های ظالم و جنایتکار زیادی وجود داشته است، اما منحوس‌تر و ظالم‌تر از رژیم اشغالگر اسرائیل نبوده اند؛ رژیمی که به کودکان مظلوم و معصوم هم رحم نمی‌کند و این چنین وحشیانه آنها را قتل و عام می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه سخنانش بی حجابی را بی قانونی عنوان کرد و اظهارداشت: باید با هر کسی که مرتکب این بی قانونی در ملا عام می‌شود قانونی برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به نقش زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: بانوان ما با حفظ ارزش خود در زمینه‌های مختلف موفق عمل کرده اند، اما دشمن می‌خواهد با حمله به جایگاه زنان و ترغیب آنها به هنجارشکنی به اهداف پلید خود برسند که باید هوشیار باشیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم در سخنرانی پیش از خطبه‌ها در جمع نمازگزاران گفت: شب قدر، شبی بسیار مهم و سرنوشت ساز است، شبی که گناهان ما بخشیده می‌شود و باید از این شب‌ها برای رسیدن به سعادت واقعی بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام قلندری همچنین به ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: کشور‌هایی مانند آمریکا و اشغالگرانی، چون اسرائیل نماد حکومت معاویه و نماد ظلم هستند در حالی که نظام اسلامی بر پایه اعتماد و مروت است.

وی گفت: اکنون دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌خواهند با تبلیغات منفی مردم را به نظامیان بدبین کنند تا به اهداف شوم خود برسند که مردم باید هوشیار باشند و فریب رسانه‌های معاند و دروغگو را نخورند.

دیگر خبرها

  • ۳۲ بقعه متبرکه خراسان جنوبی میزبان عزاداران در لیالی قدر
  • طنین الغوث الغوث در ۳۲ بقعه خراسان جنوبی
  • حرمت ماه رمضان و ایام شهادت حضرت علی (ع) حفظ شود
  • حرمت ایام رمضان و شهادت امام علی (ع) در لرستان رعایت شود
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • ۵۰ هزار نفر از بقاع متبرکه زنجان در ایام عید نوروز بازدید کردند
  • بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)
  • طرح آرامش بهاری در ۱۵ بقعه سبزوار در حال اجراست
  • اجرای طرح آرامش بهاری در قریب به ۷۰ بقعه متبرکه کرمان