Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : برخی نانوایی‌ها طی یکی دو روز اخیر به صورت خودسر و غیرقانونی اقدام به افزایش قیمت نان کرده اند که قطعا با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

او خواستار برکناری رئیس اتحادیه نانوایی‌های کرمانشاه به دلیل تخطی از قانون و نبود نظارت بر کار خبازی‌ها شد و گفت : هیچ نانوایی حق افزایش قیمت‌ها را تا تاریخ اعلام شده (دوشنبه - ۲۹ آذر) را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند افزود: قیمت‌های جدید نیز بر اساس کار کارشناسی و برگزاری نشست‌های فراوان تعیین و ابلاغ شده است و هرگونه گران‌فروشی با برخورد جدی و جریمه‌های سنگین برای خبازی‌های متخلف همراه خواهد بود.

استاندار کرمانشاه بر افزایش نظارت‌های دستگاه‌ها از بازار تاکید کرد و افزود: نه تنها در حوزه نان، بلکه با هر واحد صنفی که اقدام به گران‌فروشی کند برخورد‌های قانونی صورت می‌گیرد.

او با اشاره به در پیش بودن شب یلدا، گفت: مشکلی از بابت تامین کالا‌های مورد نیاز مردم نداریم که این امر باید با ثبات قیمت و عرصه آن با نرخ مصوب همراه باشد تا آرامش خاطر مردم از بین نرود.

بازوند استفاده ادارات و دستگاه‌های دولتی را از محصولات تنظیم بازاری ممنوع اعلام کرد و گفت: این درست نیست که ادارات محصولات و کالا‌ها را به تعداد فراوان برای کارکنان خود خریداری و دست عموم مردم از آن کوتاه بماند.

استاندار کرمانشاه برپایی نمایشگاه‌های مختلف را در سطح استان به شرط رعایت دستورالعمل‌ها و دستوالعمل های بهداشتی بلامانع عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه‌ها نیز باید بر قیمت‌ها نظارت کامل صورت بگیرد.

او به آغاز فعالیت گروه تعاونی پیشگامان که به صورت آنلاین و در زمینه تامین کالا‌های اساسی فعالیت می‌کند اشاره کرد و افزود: تا هفته آینده بررسی‌های لازم در خصوص نحوه فعالیت این تعاونی انجام و در صورت اصلاح برخی معایب به صورت گسترده فعالیت خود را فعلا در شهر کرمانشاه آغاز می‌کند.

بازوند گفت: این فروشگاه آنلاین در صورت آغاز به کار، به عرضه برنج و تخم مرغ با قیمت مصوب دولتی خواهد پرداخت که شهروندان پس از گذشت ۲۴ ساعت از ثبت سفارش کالای مورد نظر خود را درب منزل تحویل می‌گیرند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه خبازی متخلف نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینمای ایران، در پی برگزاری جلسات متعدد انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینمای ایران، نرخ دستمزدهای مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما در سال ۱۴۰۳ تعیین و با جزئیات لازم طی گزارشی اعلام شد.

در متن این گزارش آمده است:
«طبق روال سال‌های گذشته پس از بررسی‌های لازم و جمع‌بندی نظرات اعضای هیئت مدیره بازرس و همچنین همفکری با تعدادی از منتخبین فعال و با تجربه صنفی طی جلسه مورخ ۲۵ فروردین نرخ دستمزدهای مصوب سال ۱۴۰۳ تعیین و به شرح ذیل اعلام می‌شود.
لازم به ذکر است معیار نرخ‌های اعلام شده بر اساس پروژه‌های سینمایی و نمایش خانگی در نظر گرفته شده است که اعضا نیز مقید به رعایت آن بوده و پس از انعقاد قرارداد موظف به ارسال تصویر آن در واتس‌اپ انجمن هستند.

در خصوص دستیاران تاکید می‌شود فعالیت دستیار به عنوان مدیر تدارکات فقط با مجوز کتبی هیئت مدیره و بر اساس تجربه، تعداد کار، سوابق و رضایت تهیه‌کننده و مدیران تولید قانونی بوده و همین مجوز ملاک اصلی ارتقای سمت در انجمن تلقی خواهد شد.
ضمن اینکه یک دستیار تنها زمانی مجاز به فعالیت در سمت مدیر خواهد بود که جدای از داشتن مجوز انجمن، دستمزد دریافتی وی کمتر از کف نرخ مصوب مدیران نباشد که بر اساس بند۲ ماده ۵ اساسنامه و قوانین ایجاد شده با فرد خاطی برابر قانون برخورد خواهد شد و ضمن پرداخت ده درصد جریمه از قرارداد منعقد شده به صندوق انجمن وی برای یکسال تعلیق از عضویت و در صورت تکرار حذف دائمی از صنف در نظر گرفته خواهد شد.

همیاران و دستیاران موظفند تنها با مدیرانی همکاری داشته باشند که عضو رسمی انجمن بوده و از قبول همکاری با افراد خارج از صنف اجتناب کنند.
مدیران نیز موظف بوده تنها با مدیران تولید عضو خانه سینما فعالیت داشته باشند و در صورت مشاهده چنین مواردی گزارش آن را به بازرس انجمن مدیران تولید و یا بازرس انجمن مدیران تدارکات اعلام کنند تا پیگیری‌های لازم به‌عمل آید. به اندازه کافی و چه بسا بیشتر از حد معقول در تمام سطوح همکار تدارکات در صنف وجود دارد، لذا به منظور حفظ امنیت شغلی از ورود افراد متفرقه به چرخه کاری جدا جلوگیری شود که در صورت مشاهده و یا گزارش با فرد خاطی قاطعانه برخورد خواهد شد.
با رعایت مقررات و احترام به حقوق خود و همکاران می‌توان امنیت شغلی مستحکمی را ایجاد کنیم.

قراردادهای سال گذشته با توافق و رضایت دوجانبه قابل تغییر خواهد بود.

تهیه‌کنندگان و مدیران تولید استعلام عضویت و سمت اعضای انجمن را می‌توانند مستقیما از بازرس و یا رئیس صنف بگیرند.
شاخصه های یک مدیر برای دریافت دستمزد تعیین شده جدای از داشتن کارت و یا مجوز مدیریت از سوی انجمن شامل سابقه فعالیت، تجربه و اخلاق حرفه‌ای است.
تلرانس نرخ‌های فوق به نوع پروژه، درجه‌بندی فعالیت و سوابق اعضا بستگی دارد.

نرخ نامه فوق از تاریخ یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت یک سال قابل اجراست. هر گونه دستکاری در متن و ارقام تخلف محسوب شده و قابل پیگیری در مراجع قضایی خواهد بود.
مدیر تدارکات حرفه ای و با تجربه ۷۰ میلیون تومان
دستیار یک تدارکات ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان
دستیار دو تدارکات ۲۲ تا ۲۶ میلیون تومان
همیار تدارکات ۱۶ تا ۱۹ میلیون تومان
هیئت مدیره و بازرس انجمن صنفی کارگری مدیران و دستیاران تدارکات سینمای ایران

رونوشت:
جناب آقای علی قائم مقامی رئیس محترم انجمن مدیران تولید، جناب آقای سید ضیا هاشمی رئیس محترم جامعه صنفی تهیه‌کنندگان جناب آقای ابوالحسن داودی رئیس محترم شورای عالی تهیه‌کنندگان»

دیگر خبرها

  • نرخ دستمزد صنف تدارکات سینمای ایران تعیین شد/ سقف ۷۰ میلیون تومان
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • ممنوعیت ملاقات‌های جمعی «حکمتیار»
  • ممنوعیت ورود سگ به بوستان‌های تهران
  • کشف محموله غیر مجاز ماهی‌های تالابی در شادگان
  • هشدار افزایش بهای جهانی نفت به فراتر از ۱۰۰ دلار در صورت تشدید تنش ها در خاورمیانه
  • سال نو اهداف نو
  • هشدار افزایش بهای جهانی نفت به فراتر از ۱۰۰ دلار در صورت تشدید تنش‌ها در خاورمیانه