Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز جمعه بیست و هفتم آذرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف موتورسیکلت قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۲۷ گلستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل شخصی خود در شهرک گلستان اقدام به نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق می‌کند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت خارجی فاقد مدارک، یک قبضه سلاح کمری غیرمجاز و ۱۲ گرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

برخورد کامیون با سواری پژو با ۲ کشته و یک مجروح

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد کامیون با سواری پژو در محور مواصلاتی پاسارگاد-شیراز، ۲ نفر کشته و یک نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی پاسارگاد-شیراز اعلام و ماموران سریعا به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران پلیس‌راه در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین با یک دستگاه کامیون با ۲ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با اشاره به اینکه در این حادثه راننده و سرنشین سواری فوت و سرنشین کامیون نیز مجروح و راهی بیمارستان شد، گفت: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو اعلام کردند.

پلیس کوه‌چنار ۴۹ کیلو تریاک کشف کرد

فرمانده انتظامی کوه‌چنار گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی ۴۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف شد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی بیان کرد: روز گذشته مأموران انتظامی کوه‌چنار حین گشت زنی در محور‌های روستایی این شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

او خاطر نشان کرد: در بازرسی از این کامیون ۴۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه راننده پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی بیان کرد: ماموران انتظامی "آباده" در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس یک هزار و ۱۷۶ ثوب پوشاک، یک دستگاه سشوار ایستاده آرایشگاهی، ۲ دستگاه آبمیوه گیری، ۲ دستگاه کالسکه، ۵ جفت کفش و ۲ عدد کیف خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی آباده با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از ۱۱ کیلو تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز از کشف ۱۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در بازرسی از سواری پراید خبر داد.

سرهنگ سید‌محمد یوسفی بیان کرد: مأموران انتظامی نی‌ریز حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او اظهار داشت: مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در باک جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

دستگیری ۳ سارق و کشف ۲۰ فقره انواع سرقت

فرمانده انتظامی خرامه از دستگیری ۳ سارق و کشف ۲۰ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ زمان الله کریمی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در شهرستان خرامه، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۳ سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، درون خودرو، منزل و سایر سرقت‌ها اقرار کردند، عنوان داشت: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دپو سیگار قاچاق در شیراز لو رفت

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۵۰۶ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: ماموران یگان امداد شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از دپو سیگار قاچاق در انبار منزلی واقع در یکی از محلات این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۵۰۶ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و احضار متهم در دستور کار پلیس است، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش سیگار‌های مکشوفه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

توقیف پژو حامل قاچاق در کوار

فرمانده انتظامی کوار از توقیف سواری پژو حامل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کوار حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ حامل بار مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۵۹۰ قطعه حصیری اگزوز خودرو‌های خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه راننده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی شیراز اقدامات فنی و تخصصی ماموران انتظامی قضائی معرفی شد میلیارد ریال دستور کار خارجی قاچاق مراجع قضائی میلیون ریال ریال برآورد یک میلیارد یک دستگاه سواری پژو گرم تریاک کوه چنار نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادر کشی در فارس

فرمانده انتظامی شهرستان فسا فارس گفت: شخصی به دلیل اختلاف خانوادگی، برادر ۳۸ ساله خود را با تیراندازی کشت و سپس خود تسلیم قانون شد.

سرهنگ فرهاد آراوند پنجشنبه در این باره به ایرنا گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل مردی میانسال در کوههای اطراف یکی از روستاهای فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ برادر که در مناطق کوهستانی بوده اند و پدرشان نیز در همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بوده است به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح که به علت شدت جراحت بلافاصله فوت می کند.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود آغاز کردند.

آراوند با بیان اینکه با رایزنی های انجام شده، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خود را تسلیم قانون کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به شهروندان توصیه کرد: احیای فرهنگ کدخدامنشی و میانجیگری در رفع

اختلافات اعضای خانواده و یا سایر افراد، یکی از آموزه‌های سبک زندگی ایرانی- اسلامی است که در جلوگیری از حوادث تاسف بار مشابه موثر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • برادر کشی در فارس
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد