Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: تا ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز در لالی ۵۹.۶ و ایذه ۵۱.۶ میلی متر باران باریده است.

او افزود: همچنین در این مدت در دهدز ۳۷.۵، حسینیه اندیمشک ۳۴، رامهرمز ۲۹.۴، مسجدسلیمان ۲۶.۶ و شوشتر ۲۵ میلی متر باران ثبت شد.

سبزه زاری اضافه کرد: همچنین در شهر‌های شوش ۱۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸، ایستگاه صفی آباد دزفول ۱۶.۲، ایستگاه هواشناسی اهواز ۱۲.۱، اهواز ۱۱.۷ آبادان ۹.۷، بستان ۹.۶ ف امیدیه ۹، آغاجاری ۸.۵، بهبهان ۵.۴، شادگان ۴.۴ و ماهشهر و هندیجان یک میلی متر باران بارید.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون پدیده مه گرفتگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان شده است.

یوسف بنی اسدی افزود : بارش باران نیز در خواف، هم اکنون سطح جاده ها در این شهرستان را لغزنده کرده است.

وی بیان کرد : مطابق پیش بینی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی، برخی جاده های استان از عصر امروز تحت تاثیر بارش باران خواهند بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

 
 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس