Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون علیپور دقایقی پیش در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا مستقر در بم با بیان اینکه حال مصدومان نامساعد گزارش شده توضیح داد: ساعت ۱۹ امشب حادثه تصادف در محور مذکور بعد از دوراهی گُنبکی اعلام و به علت تعدد مصدومان از نزدیک ترین پایگاه سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه سن مصدومان ۲۰ تا ۴۰ ساله گزارش شده گفت: مصدومان پس از اقدامات اولیه به بیمارستان پاستور بم انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرورت دوبانده شدن جاده ترازیتی چابهار

فرمانده پلیس راه ریگان – ایرانشهر نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا محل دقیق این حادثه را ۲۰ کیلومتری مرکز شهرستان ریگان و علت آن را خطای انسانی اعلام کرد.

سرگرد سید جلال الدین افتخاری افزود: با توجه به اینکه این محور در مسیر جاده ترانزیتی ایرانشهر-چابهار قرار دارد و روزانه وسایل نقلیه سنگین در آن تردد می کنند  ضرورت دارد مسئولان متولی در وزارت راه برای دوبانده شدن آن چاره اندیشی کنند.

برچسب‌ها ریگان نرماشیر کرمان بم تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریگان نرماشیر کرمان ریگان نرماشیر کرمان بم تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت

واژگونی خودروی سواری در محور شهرستان راور از توابع استان کرمان منجر به فوت یک نفر و مصدومیت چهار نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر، ساعت ۸ و ۴۸ دقیقه امروز، پنجشبه نهم فروردین، واژگونی خودروی سواری لیفان در ۱۳۰ کیلومتری محور راور به دیگ رستم یک فوتی و چهار مصدوم در پی داشت.

براساس این گزارش، پس از وقوع این حادثه، بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و فرد متوفی پس از رهاسازی به عوامل مربوطه تحویل داده شد.

کد خبر 739927

دیگر خبرها

  • خواب آلودگی عامل مرگبارترین سانحه نوروزی کشور/ عیادت سردار مومنی از مصدومان تصادفات در سمنان
  • ۱۲ مصدوم در دو سانحه رانندگی کرمان
  • ۵ مصدوم در حادثه برخورد پژو ۴۰۵ و تیبا در ماهان
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی ماهان
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس