Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش باران دراهواز ۱۸، ایذه ۶۳.۷ ،دزپارت ۵۶،رامهرمز ۵۵.۸،امیدیه ۳۵.۵،حسینیه ۳۵.۱،آغاجاری ۳۳،ماهشهر ۲۵.۸،بهبهان ۲۱.۱،آبادان ۲۰.۱ و بستان ۹.۶ میلیمتر ثبت شده است.
وی گفت: بارش باران جمعه شب گذشته در خوزستان آغاز شده و تا روز سه شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان هفته گذشته ۲ هشدار سطح نارنجی و یک هشدار سطح قرمز مبنی بر وقوع بارندگی و رعد و برق در استان صادر کرده بود.

بر اساس هشدار سطح قرمز با تقویت سامانه بارشی از امروز شنبه، حجم بالای بارش همراه با سیلابی شدن مسیل‌های کوهستانی ، آبگرفتگی معابر شهری ،رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ در مناطق مستعد همچنین بارش برف در ارتفاعات خوزستان و تندباد لحظه‌ای پیش بینی شده است.

بر اساس این اطلاعیه، میزان بارندگی بالاتر از ۱۰۰ میلیمتر در سردشت دزفول ، شهیون، حسینیه، اندیکا، لالی و ارتفاعات شرقی ایذه و دزپارت قابل انتظار است که تا اواسط روز سه‌شنبه هفته جاری ادامه دارد

برچسب‌ها بارش باران خوزستان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش باران خوزستان سازمان هواشناسی بارش باران خوزستان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه آورده است: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی به تدریج از عصر امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت، بر شدت وزش باد در استان به ویژه غرب استان افزوده می‌شود که به تناوب باعث خیزش گردو خاک، کاهش کیفیت هوا و میدان دید خواهد شد.

در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه هفته جاری بارش های رگباری پیش بینی می شود، این شرایط تا پایان هفته در نوار شرقی استان ماندگار می باشد.

هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه تاکید کرده است: افزایش گرادیان هوا موجب افزایش شدت وزش باد و بروز خسارت در استان خواهد شد.

توصیه شده است:

مردم از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی خودداری و از استحکام سازه‌های موقت با توجه به وزش باد شدید اطمینان حاصل کنند.

فعالیت‌های طولانی مدت خارج از منزل به ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری‌های خاص هم با توجه به کاهش کیفیت هوا منع شده است.

از توقف و تردد در حاشیه رودخانه و مسیل ها خودداری شود.
 

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی
  • ببینید | هشدار مهم هواشناسی به مردم؛ بارش‌های شدید باران در راه این استان‌ها
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران