Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی در این باره اظهار کرد: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مطامع نامشروع خود هستند، همواره در اولویت کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

وی در ادامه گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی رودبار-رشت به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۳۳ قلم شیء عتیقه شامل شش عدد ظرف، کاسه و بشقاب نقره، پنج عدد دستبند مفرغ، هفت عدد شیء مدور و نیمه مدور، دو عدد قاشق نقره، ۱۴ عدد انگشتر، ۷۹ مهره و قطعه تزئینی، دو عدد سینه ریز ،۱۰ عدد گردن آویز، دو عدد گوشواره، پنج عدد شیء طلایی با نقش تزئینی و یک عدد سکه کشف شد.

وی از دستگیری و معرفی متهم ۴۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: بنا بر نظر کارشناسان میراث فرهنگی، قدمت اشیای کشف شده مربوط به دوره ساسانی و هزاره اول قبل از میلاد و ارزش ریالی آنها در دست بررسی است.

سردار ملکی با اشاره به اینکه قاچاق اشیا عتیقه و آثار باستانی، تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5378862

منبع: مهر

کلیدواژه: عزیزالله ملکی نیروی انتظامی گیلان کشف اشیاء عتیقه ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران آلودگی هوا شب یلدا ایام فاطمیه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی گشت زنی هدفنمد ماموران کلانتری ۱۳، به یک دستگاه خودرو مشکوک و در بازرسی از آن تعدادی اموال مسروقه کشف کردند.

او با بیان اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه اعتراف کرد که ماشین متعلق به همدستش بوده است، افزود: با بررسی‌های فنی و اطلاعاتی پلیس، مشخص شد همدست متهم، اموال مسروقه را در یکی از سایت‌های اینترنتی برای فروش گذاشته که با تلاش ماموران، طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرگان گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۵ فقره سرقت مصالح و آهن آلات از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • کشف و توقیف اشیا تاریخی فرهنگی از قاچاقچیان در گیلان
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی در طرح ۷۲ ساعته
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات