Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@20:42:15 GMT

۳ خرید نیم فصل پرسپولیس از استقلال و سپاهان!

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۲۳۶۲

۳ خرید نیم فصل پرسپولیس از استقلال و سپاهان!

یحیی گل محمدی گزینه های جانشینی رادوشویچ را انتخاب کرده است و به نظر می‌رسد حامد لک باید منتظر نیمکت نشینی اش باشد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گزینه اول پرسپولیس، انتقال قرضی یک لژیونر ملی‌پوش است. پیام نیازمند در پرتغال شرایط خوبی ندارد و در آستانه سال جام جهانی نیاز به دیده شدن دارد.

گزینه دوم پرسپولیس، رشید مظاهری از اردوگاه رقیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلر ناراضی استقلال که بیش از یک ماه است که در لیست تیمش هم قرار نمی‌گیرد. در صورت عدم جذب نیازمند، پرسپولیسی‌ها برای جذب مظاهری اقدام کنند.

یحیی یک هافبک طراح و یک مهاجم هم در نیم فصل جذب خواهد کرد، چراکه رضا اسدی نتوانسته جای خالی احمد نوراللهی را پر کند. پرسپولیس نیم‌نگاهی به بازگشت شهریار مغانلو از سپاهان دارد.

در مورد هافبک بازیساز ، در شبکه‌های اجتماعی به نام سروش رفیعی اشاره شده است و گفته می شود او با رضا اسدی معاوضه خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه یحیی گل محمدی نقل و انتقالات پرسپولیس آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید

به گزارش همشهری آنلاین مجید جلالی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: ما ۵ گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید در نظر داریم که فقط از این ۵ نفر با یک نفر که آن هم گزینه اولمان است و یک جلسه برگزار کردیم. یحیی گل‌محمدی در همین جلسه موافقت کلی خود را با این موضوع اعلام کرد اما هنوز ما در مورد در خصوص جزئیات مثل مبلغ قرارداد صحبت نکرده‌ایم.

وی افزود : برخی موضوعات به عنوان مقدمه وجود دارد که ما باید آنها را آماده کنیم تا او در جلسه نهایی با فدراسیون فوتبال شرکت کند.

جلالی عنوان کرد: اصلا صحیح نیست ما گزینه‌های خود را مطرح کنید. ما فقط با گل‌محمدی صحبت کرده‌ایم و دو هفته پیش با این مربی صحبت کرده‌ایم. او مدتی به عنوان بازیکن زیر نطر من کار کرده است و همیشه با هم در ارتباط بودیم. یحیی ابتدا یک نقطه نظراتی داشت که می‌گفت حضور من نمی‌تواند برای تیم امید مثمر ثمر باشد اما من او را متقاعد کردم. به نظر من گل‌محمدی می‌تواند سرمربی تیم امید شود.

کد خبر 840947 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج