Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فتوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه پارک بانوان گلدشت شرقی از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی برخوردار است، عنوان کرد: این پارک که در خیابان بابا طاهر گلدشت شرقی در مساحتی ۶ هزار و ۶۰۰ متر مربعی قرار دارد، توسط سازمان عمران شهرداری در حال ساخت است.

وی افزود: اعتبار اولیه پروژه بانک بانوان گلدشت شرقی ۳ میلیارد تومان  است که از محل اعتبارات جاری شهرداری خرم آباد تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار خرم‌آباد در پاسخ به این پرسش که پیش بینی شما در خصوص تکمیل پروژه چه زمانی است،گفت: پیش بینی ما این است که پروژه ظرف  ۴ تا ۶ ماه آینده تکمیل می‌شود.

فتوحی با اشاره به اینکه پروژه به لحاظ اعتباری با مشکل مواجه است، عنوان کرد: با توجه به بدهی سنگین شهرداری روند پروژه‌ها کند است.

وی بیان کرد: پروژه دارای امکاناتی از قبیل محل بازی کودکان ، پیست دوچرخه‌سواری، زمین ورزشی والیبال ، اتاق مادر و کودک ، سرویس بهداشتی  و نمازخانه  و موارد دیگر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بانوان پارک شهرداری گلدشت شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مهدی نوبانی افزود: آکواریوم، شهربازی، چرخ و فلک، مجتمع سرگ سورو، ساختمان مشارکت ۱۸ واحدی و محل اسکان مهمانان نوروزی از طرح‌هایی است که هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت: اعتبار این طرح‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است و تلاش بر آن است همه طرح‌ها در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید؛ نشست هم اندیشی ساخت شهر‌های جدید ساحلی در هرمزگان
شهردار بندرعباس افزود: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های خدماتی و عمرانی از مهمترین اهداف شهرداری بندرعباس است.

دیگر خبرها

  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی