Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:49:05 GMT

الحاق ۴ فروند زیردریایی به ناوگان نیروی دریایی ارتش

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۲۶۳۵

الحاق ۴ فروند زیردریایی به ناوگان نیروی دریایی ارتش

به گزارش خبرنگار مهر، صبح یکشنبه با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در کارخانجات نداجا، چهار فروند زیردریایی السابحات ۱۵ به توان رزم نیروی دریایی راهبردی ارتش ملحق شد.

همچنین با همکاری متخصصین نیروی دریایی راهبردی ارتش و متخصصین صنایع دفاعی کشور، کارگاه الکترواپتیک جهت تعمیر و تأمین قطعات سامانه‌های الکترواپتیکی نصب بر روی شناورهای سطحی و زیر سطحی نیروی دریایی راهبردی ارتش، با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری و امیر دریادار شهرام ایرانی در منطقه یکم امامت نداجا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5378884

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش زیر سطحی زیردریایی حبیب الله سیاری دریادار شهرام ایرانی ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا ایام فاطمیه شب یلدا سانحه تصادف نیروی دریایی راهبردی ارتش امیر دریادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب چه پیامی به خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش فرستادند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، ‌در جمع خانواده کارکنان ناوشکن تمام ایرانی دنا در بندرعباس با بیان اینکه مادامی که کارکنان نیروی دریایی ارتش در طوفان‌ها و موج‌ها از منافع ملی حراست می‌کنند، همسران همرزمانم از حدود خانواده جانانه صیانت می‌کنند، اظهار داشت: در شرفیابی که محضر حضرت آقا رسیدم، فرمودند سلام من را به یکایک خانواده کارکنان برسانید.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را بر این گذاشته‌ایم تا واقعه تاریخی ماموریت ناوگروه ۸۶ به یادگار بماند و مطالبات مقام عظمای ولایت در حوزه تبیین ناوگروه ۸۶ به ثمر بنشیند، افزود: نقش مادران در خانواده بسیار حیاتی است و بزرگی و اهمیت صبر و بردباری همسران همرزمانم قابل توصیف نسبت و بی‌مثال است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بیان خاطره ای از ناوگره ۸۶ تصریح کرد: یکی از خانواده‌های همرزمم در ناوگروه ۸۶ گفت که من در مدت ماموریت متوجه شدم که خانواده شهدا چگونه ایام را پشت سر می‌گذارند و ما در قبال شهدا و خانواد شهدا هیچ کاری نکرده‌ایم.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: همه قدرت‌های دریایی، به چشم ابرقدرت به نیروی دریایی ارتش نگاه می‌کنند و به این مهم در مجامع و رزمایشات بین‌المللی اذعان دارند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894520

دیگر خبرها

  • ارتش به هر تهدیدی با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد
  • احداث بیمارستان در جاسک توسط ارتش جمهوری اسلامی
  • تلاش خود را برای حمایت خیران در تجهیز بیمارستان تخصصی ارتش انجام می دهیم
  • اذعان قدرت‌های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران
  • قدرت‌های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران اذعان دارند
  • دریادار ایرانی: ‌به توسعه سواحل مکران کمک خواهیم کرد
  • اذعان قدرت های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران
  • رهبر انقلاب چه پیامی به خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش فرستادند؟
  • قدرت های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران اذعان دارند
  • ابلاغ پیام رهبر انقلاب به خانواده‌های ناوگروه ۸۶