Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، همراه اول همسو با توسعه تکنولوژی و بسط زیرساخت‌های ارتباطی، همواره اقدام به ارائه و طراحی بستر‌های ارتباطی امن بروز در راستای ایجاد امنیت خاطر برای تمامی مشترکان ارتباطات سیار کرده است.

در حال حاضر همراه اول تنها اپراتوری است که سوئیچ انحصاری خود را دارد و به همین دلیل با پیاده‌سازی الگوریتم‌های شناسایی و مسدودسازی شماره‌ها در لبه شبکه، سرعتی بسیار بالاتر از هرگونه سامانه مدیریت تقلبی را داراست و روزانه بیش از چند هزار رنج شماره تقلبی، شناسایی و مسدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر‌ این، سرویس محدودیت مکالمه بین الملل (تماس ۰۰ به شماره‌های خارج از کشور) را نیز برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته تا بتوانند تماس خروجی به مقصد خارج از کشور را مسدود کنند.

این سرویس راهکاری مناسب برای جلوگیری از سوء استفاده برای کسانی است که نیازی به تماس بین الملل ندارند. تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند برای فعالسازی این سرویس، از کد دستوری #۱*۲۹۲۲*۱۰* جهت ایجاد محدودیت مکالمه بین الملل استفاده کنند. رفع محدودیت مکالمه بین الملل نیز با شماره گیری کد دستوری #۲*۲۹۲۲*۱۰* انجام می‌شود.

همراه اول هشدار داده که مشترکان در صورت مشاهده تماس از دست‌رفته (missed call) به کد کشور تماس گیرنده در زمان تماس دقت کنند و در صورتی که در زمان تماس روی صفحه گوشی به جز کد‌های ۰۰۹۸ یا ۹۸+، کد دیگری مشاهده شد، بلافاصله تماس را قطع کرده و شماره را بررسی کنند. مشترکان همراه اول ضمن توجه به هشدار‌های این اپراتور، می‌توانند جهت اطلاع بیشتر از سرویس مکالمه بین‌الملل همراه اول به نشانی https://mci.ir/international-call مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید

همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همراه اول اپراتور تلفن همراه اپراتور همراه اول مکالمه بین الملل همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ وحید مهجور گفت: ۶۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب، فروردین امسال در گیلان شناسایی و تعیین تکلیف شدند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۶۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: افرادی که از انشعاب غیرمجاز آب استفاده می‌کنند علاوه بر تضییع حقوق مشترکان قانونی ، به شبکه توزیع آب تصفیه شده و بهداشتی خسارت وارد کرده و خدمات رسانی به این مشترکان را با اختلال مواجه می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۹۳۴ هزار و ۳۵۳ مشترک از خدمات آبرسانی شرکت آب و فاضلاب گیلان بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • قطع گاز در رشت و خمام
  • اقتصاد ایران تا اطلاع ثانوی، نفتی، رانتی و دستوری است