Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد صفری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تیم ۷۴ از سه ماه قبل از شروع مسابقات تمرینات مستمر خود را آغاز و با آمادگی بسیار خوبی در مسابقات شرکت کرد.

وی با بیان اینکه هدف این تیم از همان ابتدا صعود به مرحله بعدی بود، افزود: بازیکنان تیم با انگیزه بالا در همه دیدارهای خود حاضر و بدون ترس از نام حریف، قابلیت‌های فنی و مهارتی خود را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری تاکید کرد: کسب سه پیروزی و قبول یک شکست آن هم با یک گل اختلاف به خوبی شایستگی و توانایی بازیکنان تیم ۷۴ کرمانشاه که با حداقل بودجه و امکانات و با بازیکنان بومی در مسابقات حاضر شده بود را نشان داد.

مدیر تیم هندبال هفتاد و چهار کرمانشاه یادآور شد: همه تیم‌های شرکت کننده از آمادگی قابل قبولی برخوردار بودند به گونه ای که اکثر نتایج به هم نزدیک و تیم‌های برنده اختلاف زیادی با بازنده‌ها نداشتند.

وی گفت: صعود به مرحله بعدی آن هم به عنوان صدرنشین کار بزرگی بود و امیدوارم همین موضوع مسئولان استان را راغب کند تا نیم نگاهی هم به تیم جوان و با انگیزه و بومی، ۷۴ داشته باشند.

صفری ادامه داد: برای موفق شدن در مرحله بعدی و صعود به لیگ برتر هندبال نیازمند حمایت هستیم تا با جذب چند بازیکن جدید و تقویت تیم به این مهم نائل شویم.

وی اضافه کرد: هنوز زمان مرحله بعدی مسابقات که با حضور هشت تیم راه یافته برگزار می‌شود، مشخص نشده اما با قدرت در دور دوم نیز حاضر و برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنیم.

تیم هندبال هفتاد و چهار کرمانشاه نماینده استان در رقابت‌های لیگ دسته اول هم که در گروه دوم با ثامن الحجج اراک، درنای مراغه، سنگ آهن بافق و هیات هندبال خرم آباد همگروه شده بود بسیار مقتدرانه ظاهر شد و توانست با صدرنشینی در گروهش راهی دور دوم شود.

این تیم در نخستین دیدار خود به مصاف درنای مراغه رفت و توانست ۲۹ بر ۲۶ پیروز از میدان خارج شود و در دیدار دوم هم ۳۸ بر ۲۹ از سد ثامن الحجج اراک گذشت.

تیم هفتاد و چهار کرمانشاه در سومین دیدار ۲۶ بر ۲۵ مقابل سنگ آهن بافق نتیجه را واگذار کرد اما در چهارمین و آخرین دیدار ۳۳ بر ۲۹ هیات خرم آباد میزبان این مرحله را شکست داد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

برچسب‌ها کمیته مسابقات فدراسیون هندبال کرمانشاه هندبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته مسابقات فدراسیون هندبال کرمانشاه کمیته مسابقات فدراسیون هندبال کرمانشاه هندبال هفتاد و چهار مرحله بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی

با توجه به اینکه حسن یزدانی قرار است از اول اردیبهشت تمرینات روی تشکش را آغاز کند، او از اردوی بعدی به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دارنده 9 نشان المپیک و جهانی بعد از آنکه رقابت‌های رسمی سال 2023 را با نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند، کتفش را جراحی کرد.

طبق چیزی که از قبل عنوان شده، او قرار است از اول اردیبهشت تمریناتش روی تشک را آغاز کند. به همین دلیل در بازگشت تیم اعزامی به مسابقات گزینشی قاره‌ای و استارت اردوی آزادکاران بعد از این رقابت‌ها، حسن یزدانی هم قرار است بار دیگر به جمع اردونشینان اضافه شود.

زمان استارت اردوی بعدی تیم ملی آزاد نیز به نتایج مسابقات گزینشی بیشکک بستگی دارد که در صورت کسب سهمیه کامل، احتمالاً اردو کمی دیرتر آغاز می‌شود تا کشتی‌گیران استراحت بیشتری داشته باشند.

این کشتی‌گیر که چند سالی است لقب «پادشاه» را در مقابل لقب «جادوگر» دیوید تیلور، از اتحادیه جهانی گرفته است، در ماه‌های گذشته صرفاً یکی دو بار که برای پیگیری امور درمانی‌اش به تهران آمده بود، با حضور در کمپ تیم‌های ملی، با کادر فنی تیم ملی و اردونشینان دیدار کرد.

حسن یزدانی که سهمیه وزن 86 کیلوگرم المپیک را در مسابقات جهانی بلگراد به دست آورده است، در بازگشت به اردو، احتمالاً کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور را به‌عنوان رقیبی برای رسیدن به المپیک پیش رو دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!