Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رییس کارنجات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم گفت: ناوشکن الوند توسط متخصصین کارخانجات نیروی دریایی راهبردی ارتش با نصب و ارتقاء سامانه‌های دفاعی سطحی و زیرسطحی با تلاش ۴۶ هزار نفر ساعت بهسازی و نوسازی و به نیروی دریایی راهبردی ارتش الحاق شد.

ناخدا یکم ستاد سیامک پورگزازی افزود: همچنین چهار فروند زیردریایی مرطوب السابحات۱۵ به همت کارگاه الکترواپتیک با همکاری متخصصین نیروی دریایی راهبردی ارتش و صنایع دفاعی کشور پس ازتعمیر و تامین قطعات سامانه‌های الکترواپتیکی نصب بر روی شناورهای سطحی و زیر سطحی نیروی دریایی راهبردی ارتش به توان رزم نیروی دریایی محلق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش بالگرد SH-۳D - ۳۱۶، هواپیمای F -۲۷ و هواناو BH-۷-۱۰۴ روز یکشنبه به ناوگان پروازی فرماندهی هوادریا نداجا پیوستند.

به گزارش ایرنا، فرمانده هوا دریا نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی دراین مراسم گفت: بالگرد ۳۱۶- SH۳D، هواپیمای فرندشیپ F۲۷ و هواناو(هاورکرافت) BH۷که به همت کارگاه الکترواپتیک با همکاری متخصصین نیروی دریایی راهبردی ارتش و متخصصین صنایع دفاعی کشور پس ازتامین قطعات و تعمیر به توان رزم نیروی دریایی محلق شدند.

ناخدا یکم ستاد محمد وکیلی افزود: این موفقیت با ۸۲هزار و ۱۹۲ نفرساعت تلاش متخصصان هوادریا نیروی دریایی راهبردی ارتش و متخصصین حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور،متخصصان هوا دریا نداجا و ۱۱ هزار نفر ساعت تلاش مداوم بر روی بالگرد SH۳D این بالگرد رزمی دریایی را بهسازی و نوسازی کامل کردند.

وی ادامه داد:همچنین متخصصان حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور با ۲۹ هزارو ۴۹۲نفر ساعت کار مداوم بر روی هواپیمای بال ثابت F۲۷ این هواپیمای رزمی دریایی و ۸۴ هزارو ۷۰۰نفر ساعت کار مداوم بر روی هواناو(هاورکرافت) BH۷ این هواناو رزمی دریایی را بهسازی و نوسازی کامل کردند.

وی خاطر نشان کرد:در مجموع ۵۴هزارو ۶۰ نفر ساعت کار تعمیری بر روی چرخبال، هواپیما وهوانا انجام شده که ۱۳هزارو ۷۰۰ نفر ساعت آن برنامه‌ای بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه نیروی دریایی ارتش ناوشکن الوند زیردریایی آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه نیروی دریایی راهبردی ارتش دفاعی کشور نفر ساعت بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده بلندپایه ارتش به اسرائیل: خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، در حاشیه رژه روز ارتش درخصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهارکرد: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمانها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همینجا به دشمنان ایران توصیه میکنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896249

دیگر خبرها

  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شود
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان: خطای راهبردی کنید با سوخو 24 جواب می‌گیرید
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • فرمانده بلندپایه ارتش به اسرائیل: خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد