Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عنایت انصاری‌فرد با  گرامیداشت روز حمل و نقل هوایی به عملکرد فرودگاه یاسوج در ۸ ماهه امسال پرداخت و گفت: پروازهای فرودگاه یاسوج در ۸ ماهه امسال استان با سال گذشته بسیار چشم‌گیر بوده است و تعداد پروازها از ۹۴ پرواز سال قبل به ۳۷۲ پرواز افزایش یافته است.

مدیر فرودگاه یاسوج بیان کرد: مسافران که از طریق فرودگاه یاسوج جابه‌جا شدند از ۴ هزار و ۴۴۰ نفر به ۱۶ هزار و ۴۱۳ نفر افزایش یافته است و تعداد بارجابه‌جا شده از ۳۰ هزار و ۲۹۹ کیلوگرم سال قبل به ۱۱۶ هزار  و ۲۰۲ کیلوگرم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در پروازها ۳۹۵ درصد، جابه‌جایی مسافر ۳۶۹ درصد و جابه‌جایی بار به ۳۸۲ درصد رسید. ویروس کرونا مانع کار نشد اتفاقات خوبی در فرودگاه یاسوج رخ داده که آمارها چندین برابر آمار کنونی خواهد شد.

وی از تصویب مجوز هوایی فرودگاه یاسوج و ارائه در هیات دولت خبر داد و گفت: اولین بار فرودگاه یاسوج به یک فرودگاه بین‌المللی تبدیل می‌شود، لذا آمادگی پرواز بین‌المللی و استقرار گمرگ و پلیس برای صدور ویزا را داشته باشیم.

وی از نصب سیستم ویژه روشنایی در  شب فرودگاه یاسوج خبر  داد و گفت: با نصب این سیستم،  فرودگاه یاسوج از پروازهای شبانه بهره‌مند می‌شوند.

انصاری‌فرد بیان کرد: حضور میراث فرهنگی در فرودگاه پررنگ‌تر شود مکانی برای صنایع دستی اختصاص داده شده است.

صفایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: جلسه‌ای با بیمارستان بی‌بی حکیمه برگزار کردیم که تفاهم‌‌نامه‌ای با سفیر کشور عراق برای گردشگری سلامت منعقد شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: فرودگاه یاسوج عملکرد حمل و نقل هوایی فرودگاه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 738453

دیگر خبرها

  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • کاهش ۵۰ درصدی نرخ بازگشت پروازها در ایام نوروز به دلیل نقص فنی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران
  • ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری
  • فرودگاه کیش، سومین فرودگاه پر تردد در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ فروردین