Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پژمان نوری در خصوص حواشی دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و خیبر خرم آباد، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در دیدار اخیر، مهمان مردم مهربان خرم آباد بودیم. تماشاگران زیادی برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند و درست است که حواشی هم به وجود آمد اما ما از حضور آنها در ورزشگاه ها استقبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم هرچه سریع‌تر در استادیوم ها به روی تماشاگران باز شود.

وی افزود: در خصوص اظهارات مالک باشگاه خیبر باید نکته ای را عنوان کنم. با توجه به اتفاقات دیدار برگشت سال گذشته که همگان دیدند چه چیزی در انزلی رخ داد، ما حق خود و هوادارانمان می دانستیم که نگران باشیم. داور وسطی که برای این دیدار انتخاب شده بود، از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فصل گذشته تا به امروز حتی یک ابلاغ داور چهارمی هم نداشت. در نامه ای که به فدراسیون زدیم، ضمن اعلام حساسیت این دیدار، درخواست داشتیم گروه داوری آماده تری انتخاب شود. این حق ما است و فکر نمی‌کنم فراتر از حقمان پا گذاشته باشیم.

مدیرعامل ملوان تصریح کرد: همانطور که مالک خیبر به نظر کارشناس برنامه تلویزیونی برای خطای مشکوک به پنالتی  استناد می کند، ما نیز می توانیم به نظر کارشناسان در سایت های مختلف از جمله سلیمانی پیشکسوت داوری رجوع کنیم. وی بعد از بازی این صحنه را کارشناسی کرده و گفت پنالتی نبود. ضمن اینکه در همان دقایق ابتدایی یک گل سالم ما را داور به اشتباه آفساید اعلام کرد که می توانست به کلی روند مسابقه را تغییر دهد. این گل آنقدر واضح بود که حتی نیاز به کارشناسی نداشت.

نوری در مورد مباحثی که پیرامون توهین قومیتی مطرح شده است، گفت: مسئله ای که بیش از هر چیز باعث ناراحتی می شود، این است که باب شده افراد زمانی که به خواسته های خود نمی رسند، مسائل را قومیتی کرده و از احساسات هواداران سو استفاده می کنند. اینکه ما به چینش داوری اعتراض کرده ایم، توهین به قوم بزرگ لر است؟ یعنی اگر در بازی برگشت داور گیلانی برای ملوان انتخاب شود، ایرادی ندارد؟ ما چند بازیکن لر در تیممان داریم و خودشان می توانند شهادت دهند چه برخوردی از سوی انزلی چی ها و باشگاه با آنها شده است.

وی افزود: با افتخار سالها پیراهن تیم ملی را پوشیده و برای این لباس جنگیده ام اما قطعاً از حق ملوان و هواداران کوتاه نخواهم آمد. تمامی اقوام محترم هستند و بهتر است مسائل درون زمین را به مسائل خارج از آن ربط ندهیم. در همین دیدار تماشاگران حاضر در ورزشگاه بارها سرمربی و تیم ما را مورد اهانت قرار دادند و تمامی این تصاویر از درون استادیوم و‌ دوربین های باشگاه نیز ضبط شده اما نه بنده و نه مازیار زارع سرمربی تیم، حتی اشاره ای به این موضوع نکردیم چون دوست نداشتیم این اتفاق به پای همه مردم خوب خرم آباد نوشته شود.

مدیرعامل ملوان گفت: آیا درست است ما این اتفاقات را هماهنگ شده بدانیم و قومیتی کنیم؟ آیا به مردم انزلی توهین مستقیم نشد؟ چون ما به تیم داوری معترض بودیم، از نظر دوستان به قومیت اهانت کرده ایم؟ اتفاقاً ما هم از فدراسیون می خواهیم نامه ما را منتشر کند. مگر الزامی است که درون نامه محرمانه چیز عجیبی نوشته شده باشد؟ دوستان چرا به خودشان گرفتند؟ ما دلایل خود را به فدراسیون اعلام کردیم. از جمله حساسیت این دیدار و عدم آمادگی داور وسط. اینکه داور وسط از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فصل گذشته تا به این بازی حتی یک ابلاغ به عنوان داور چهارم هم نداشته، دلیل کافی برای عدم آمادگی وی نیست؟ اشتباهات بزرگ صورت گرفته در این دیدار خود گواه این موضوع است که باید تیم داوری آماده تری انتخاب می شد.

نوری افزود: اشتباهات داوری برای همه تیم ها وجود داشته است. هفته گذشته در بازی حساس ما برابر مس کرمان، پنالتی مسلم برای تیم ما (به عقیده کارشناسان) گرفته نشد یا دیدار جام حذفی برابر مس شهربابک که پنالتی تیم ما گرفته نشد. در حالیکه بازی را با یک گل جلو بودیم اما چون تیم ما در صدر جدول است، سعی می کنند کوچکترین اشتباهات را پررنگ کنند. ما هم می توانستیم کل هفته را در مورد این صحنه ها مصاحبه کنیم اما این کار را نکردیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ دسته اول ملوان خیبر خرم آباد پژمان نوری مدیرعامل ملوان اعتراض ملوان به داور تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با ۲ بازی در اصفهان و انزلی دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد. نتایج ۶ دیدار دیگر این هفته که روز‌های پنجشنبه و جمعه برگزار شد به شرح زیر است:

پنجشنبه

پیکان ۲ - ۲ هوادار

گل‌گهر ۲ - ۲ استقلال خوزستان

صنعت نفت آبادان ۰ - ۳ پرسپولیس

جمعه

نساجی ۱ - ۰ تراکتور

استقلال ۳ - ۲ شمس آذر

فولاد ۰ - ۱ مس رفسنجان

نتایج زنده دیدار‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:

ذوب آهن ۲ - ۰ آلومینیوم (نتیجه نهایی)
گل‌ها: فردین یوسفی در دقیقه ۲+۹۰ و محمد جواد محمدی در دقیقه ۸+۹۰

شرح گل‌ها: روی حرکت ترکیبی عالی بازیکنان ذوب آهن، فردین یوسفی در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با چرخشی عالی دروازه آلومینیوم را باز کرد. (گل اول ذوب آهن)

محمدجواد محمدی با نفوذ از جناح چپ توانست با شوت به زاویه موافق دروازه‌بان، دروازه آلومینیوم را باز کند. (گل دوم ذوب آهن)

ملوان ۱ - ۲ سپاهان (دقیقه ۸۰)
گل‌ها: محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۱۱ برای ملوان و شهریار مغانلو در دقیقه ۵۳ و ۷۳ برای سپاهان

شرح گل‌ها: ملوان روی تاکتیک تکراری هفته‌های اخیرش روی نفوذ از جناح راست و ارسال پاس زمینی به تیرک اول سپاهان، با شوت محمدرضا سلیمانی به گل رسید. (گل اول ملوان)

شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی دروازه ملوان را باز کرد. (گل اول سپاهان)

شهریار مغانلو ارسال کاوه رضایی از جناح راست را در تیر دوم قطع کرد تا دروازه ملوان برای بار دوم باز شود. (گل دوم سپاهان)

* رامین رضاییان در دقیقه ۵+۴۵ از داور بازی کارت زرد دریافت کرد و با چهار کارته شدن، دیدار هفته آینده با پرسپولیس را از دست داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم
  • هفته بیست وچهارم لیگ برتر| سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • دیدار سپاهان و ملوان؛ حساس‌تر از همیشه
  • جدال حساس دریا با صدرنشین لیگ یک
  • تارتار: کسی فکر نمی‌کرد ملوان روزی با سپاهان رقابت کند
  • معرفی داور دیدار سپاهان و ملوان