Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس امروز با همراهی منصور آرامی نماینده بندرعباس، قادری معاون مدیریت بحران کشور و جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن از مناطق زلزله‌زده فین هرمزگان بازدید کردند.

 

در جریان این بازدید که در آن نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان و کمالی مدیریت شعب بانک مسکن نیز حضور داشتند، آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده فین مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بررسی آخرین وضعیت زلزله زدگان، پیگیری و نظارت بر روند بازسازی منازل مسکونی، تهیه اقلام ضروری در فصل سرما و پیگری تسهیلات بانکی به متقاضیان از مهترین برنامه‌های این بازدیدها خواهد بود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: بازدید رییس کمیسیون عمران هرمزگان بندرعباس منصور آرامی فین هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: جزیره لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر بیشترین میزان بارش باران در استان را ثبت کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، محمدامین لیاقت عصر سه‌شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: علاوه بر حادثه سقوط درخت متأسفانه، یک دستگاه نیسان نیز به دلیل لغزندگی جاده واژگون شده است.

وی با اشاره به آمادگی کلیه نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در بندرعباس جهت حضور به موقع در محل حوادث، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حوادث تلفات جانی نداشته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از شهروندان خواست با توجه به هشدارهای صادر شده تا حد امکان در قرار گرفتن در کنار درختان و سازه‌های فلزی و ساختمان‌های در حال ساخت به طور جدی خودداری کنند.

لاوان در صدر بارش باران هرمزگان

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: جزیره لاوان با 121 میلی‌متر بیشترین میزان بارش باران در استان را ثبت کرده است.

مرضیه سی‌سی‌پور با بیان اینکه بارش‌ها از بامداد امروز شروع شده و تا فردا ادامه دارد، افزود: در جزیره کیش 67 میلی متر، قشم فرودگاهی 94 و هفت دهم میلیمتر، جاسک 89 و هفت دهم پارسیان با 68 و نیم و میلی متر و سردشت بشاگرد هم با 61 و شش دهم میلی متر بیشترین بارندگی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این آمار تا ساعت 18 و 30 دقیقه امروز است، گفت: تاکنون در بندرعباس هم 31 و یک دهم میلیمتر باران باریده است.

یادآور می‌شود، اقصی نقاط استان هرمزگان از بامداد امروز شاهد بارش شدید باران هستند که در نتیجه برق برخی از مناطق در شهرستانهای بندرعباس و قشم و هرمز قطع شده و چندین محور شهری و روستایی نیز مسدود شده است.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
  • قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل است
  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان