Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:32:59 GMT

90 درصد دانش آموزان کاشانی واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۴۶۱۶

90 درصد دانش آموزان کاشانی واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی‌اکبر مرتضایی فرماندار شهرستان کاشان ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان که با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان برگزار شد، اظهار کرد: ۵ هزار و ۶۰۰ نیروی فرهنگی رسمی و غیررسمی در کاشان داریم که ۹۵ درصد از فرهنگیان کاشان تاکنون واکسینه شدند و از ۲۷ هزار دانش‌آموز تاکنون ۲۵ هزار دانش‌آموز واکسینه شدند که با این‌ وجود ۹۰ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال نیز واکسینه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه انجام واکسیناسیون برای تمامی افراد جامعه الزامی است، بیان داشت: مدیران مدارس مسؤول بررسی وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان هستند و به‌منظور سلامتی فرزندان عزیزمان باید از واکسن دانش آموزان و تست PCR مطمئن شویم و چنانچه تست PCR مثبت بود فرد باید در محل ایزوله امتحان بدهد.

مرتضایی اضافه کرد: در محل برگزاری امتحان علاوه بر بررسی وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان، وضعیت تهویه مناسب در محل برگزاری آزمون‌ها و همچنین ضدعفونی مرتب مکان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تأکید است.

فرماندار شهرستان کاشان در خصوص مدارس بلااستفاده در روستاها گفت: طبق مصوبات قبلی شورای آموزش‌وپرورش املاک و مدارس بلااستفاده در روستاهای شهرستان که استفاده مفیدی از آن‌ها نمی‌شود باید برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی در اختیار دهیاری‌ها یا حتی متقاضیان برای این زمینه قرار گیرد تا فواید آن به مردم روستا برسد.

وی با اشاره به جذب نیروهای خرید خدمات در آموزش‌وپرورش کاشان، افزود: آموزش‌وپرورش ضمن اینکه باید شایستگی فردی، تحصیلات مرتبط و توانمندی افراد را در اولویت جذب به‌عنوان معلم در هر مقطعی قرار داده و ضرورت دارد لیست کلیه نیروها و نحوه جذب آن‌ها مشخص و در اختیار فرمانداری برای بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان کاشان آموزش نماینده ولی فقیه آموزش وپرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد