Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:14:09 GMT

ناوشکن الوند به ناوگان نیروی دریایی پیوست

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۴۷۰۲

به گزارش ایرنا،رییس کارنجات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم گفت:ناوشکن الوند توسط متخصصین کارخانجات نیروی دریایی راهبردی ارتش با نصب و ارتقاء سامانه‌های دفاعی سطحی و زیرسطحی با تلاش  ۴۶ هزار نفر ساعت بهسازی و نوسازی و به نیروی دریایی راهبردی ارتش الحاق شد.

همچنین چهار فروند زیردریایی مرطوب السابحات۱۵ ، بالگرد  SH۳D، هواپیمای فرندشیپ F۲۷ و هواناو(هاورکرافت) BH۷که به همت کارگاه الکترواپتیک با همکاری متخصصین نیروی دریایی راهبردی ارتش و متخصصین صنایع دفاعی کشور برای تعمیر و تامین قطعات سامانه‌های الکترواپتیکی نصب بر روی شناورهای سطحی و زیر سطحی نیروی دریایی راهبردی ارتش اقدام شده بود به توان رزم نیروی دریایی محلق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موفقیت با ۸۲هزار و ۱۹۲ نفرساعت تلاش متخصصان هوادریا نیروی دریایی راهبردی ارتش و متخصصین حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور،متخصصان هوا دریا نداجا و ۱۱ هزار نفر ساعت تلاش مداوم بر روی بالگرد SH۳D این بالگرد رزمی دریایی را بهسازی و نوسازی کامل کردند.
 همچنین متخصصان حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور با ۲۹ هزارو  ۴۹۲نفر ساعت کار مداوم بر روی هواپیمای بال ثابت F۲۷ این هواپیمای رزمی دریایی و ۸۴ هزارو ۷۰۰نفر ساعت کار مداوم بر روی هواناو(هاورکرافت) BH۷ این هواناو رزمی دریایی را بهسازی و نوسازی کامل کردند.

برچسب‌ها نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هرمزگان فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هرمزگان فناوری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هرمزگان فناوری نیروی دریایی راهبردی ارتش بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد
  • آغاز بررسی جزئیات تشکیل «سپند» در مجلس؛ سپند چیست؟
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌ها
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌های اسرائیلی در اصفهان
  • نیجریه از ایتالیا جنگنده می‌خرد
  • رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • ناوگروه‌های ایران در کدام دریاها هستند؟