Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@11:33:38 GMT

با تصمیم ژاوی، ستاره بزرگ سری آ در فهرست بارسا

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۴۷۸۷

با تصمیم ژاوی، ستاره بزرگ سری آ در فهرست بارسا

دوسان ولاهوویچ هم به فهرست مهاجمام مد نظر بارسلونا اضافه شده است.

به گزارش "ورزش سه"،  مدیران بارسلونا نام ارلینگ هالند فوق ستاره نروژی دورتموند را به عنوان هدف اصلی خود در تابستان سال آینده معرفی کرده و خوان لاپورتا رئیس باشگاه قصد دارد به هر ترتیبی این مهاجم جوان را جذب کند. حتی اخبار حاکی از جلسه ای در روزهای اخیر بین رئیس بارسلونا و مینو رایولا در همین رابطه بوده و باشگاه اسپانیایی از همین حالا تحرکات خود برای خرید ارلینگ هالند و توافق با مدیر برنامه سخت گیر او را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

با این حال ضعف گلزنی مشهود در بارسا سران این باشگاه را مجبور به تحکراتی در انتقالات زمستانی پیش رو کرده است و برای این مهم، فران تورس و ادی کاوانی مدنظر هستند اما طبق ادعای کادنا سر، ژاوی سرمربی بارسا روی بازیکنی دیگر هم نظر مثبت دارد. شماره 9 مورد علاقه ژاوی کسی نیست جز دوسان ولاهوویچ ستاره صرب فیورنتینا. او پدیده بی چون و چرای این فصل فوتبال ایتالیاست.

 

 

 

 

او فصل جاری در 17 بازی برای بنفش ها توانسته 15 گل به ثمر برساند و سخت مد نظر کادر فنی بارسا قرار گرفته است. ولاهوویچ تابستان 2020 نیز به بارسا پیشنهاد شده بود ولی در نهایت از سوی باشگاه کاتالان مورد قبول قرار نگرفت. بارسا روی هالند، تورس و کاوانی حساب باز کرده ولی نام ولاهوویچ هم در فهرست این تیم به چشم می خورد.

 

 

ژاوی دوسان ولاهوویچ تیم ملی اسپانیا بارسلونا فیورنتینا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی تیم ملی اسپانیا بارسلونا فیورنتینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویضی که آخرین امیدهای بارسلونا را سوزاند

به گزارش "ورزش‌سه"، بارسلونا که توانسته بود در ورزشگاه پارک د پرانس نتیجه خوبی بگیرد، با امیدواری زیادی بازی برگشت را آغاز کرد و روی حرکت انفرادی و تماشایی یامال و ضربه رافینیا هم خیلی زود به گل رسید، اما اخراج زودهنگام آرائوخو همه چیز را عوض کرد.

پاریسی‌ها که با تمام توان برای شکستن طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا پا به میدان گذاشته بودند، موفق شدند پیش از پایان نیمه اول با گل دمبله به گل اول دست پیدا کنند و با شروع نیمه دوم هم تا دقیقه 60 دو گل با ضربات ویتینیا و امباپه زدند تا در آستانه یک صعود شیرین قرار بگیرند.

با این حال بارسلونای 10 نفره پس از گل سوم تیم میهمان چند مرتبه‌ای تا به تساوی کشاندن بازی پیش رفت که عکس العمل های دوناروما و بی دقتی مهاجمینش مانع این اتفاق شد.

اما می توان گفت ضربه نهایی را برای شکست تعویض های بارسلونا زد؛ جایی که در دقیقه 82 ژاوی و دستیارانش تصمیم گرفتند برای گلزنی ترکیب تیم را هجومی کنند و فلیکس و فرمین، کانسلو و دی یونگ زمین مسابقه را ترک کردند.

تعویض دی یونگ که مرکز میدان را برای بارسلونا در مقابل بازیکنان حریف حفظ کرده بود، تصمیم عجیب ژاوی بود که سبب شد کنترل میانه میدان به طور کامل در اختیار شاگردان انریکه قرار بگیرد و آنها روی یکی از ضدحملات خود موفق شدند با زدن گل چهارم کار را برای صعود تمام کنند.

دیگر خبرها

  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • تعویضی که آخرین امیدهای بارسلونا را سوزاند
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟