Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم طلوعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه هیترها یا گرمکن های گاز از الزامات تجهیزاتی مهم در ایستگاه های گازرسانی می باشند که در زمان کاهش شدید فشار و به تبع آن کاهش دمای گاز، به منظور جلوگیری از یخ زدگی تأسیسات نصب می شود، اعلام کرد: متخصصان توانمند شرکت گاز آذربایجان شرقی به طرح نوین هوشمندسازی سیستم مصارف سوخت هیترهای ایستگاه های گازرسانی دست یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: هوشمــندسازی سیستم کنتــرلی هیتــر ایستگاه های گاز، امکان کنترل دقیق و بهینه سازی مصارف سوخت هیترها را میسر کرده و بر اساس نتایج شبیه سازی های انجام یافته، اجرای این طرح می تواند تاثیر به سزایی در کاهش سوخت مصرفی هیترها داشته باشد. 

طلوعی با تشریح جزئیات سیستم مکانیزه بهینه سازی مصارف سوخت هیترها خاطرنشان کرد: این سیستم از لحاظ سخت افزاری از زیر ساخت سیستم مانیتورینگ بهره گرفته و همراه با سیستم کنترل اصلی گرمکن که وظیفه آن حفظ ایمنی فرآیند می باشد، عمل کنترلی را بر مبنای اطلاعات سیستم مانیتورینگ انجام می دهد و تداوم عملکرد آن خللی در وظایف سیستم کنترلی اصلی هیتر ندارد.

رئیس امور اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز آذربایجان شرقی یادآور شد: طرح مذکور برای اولین بار در کشور اجرا شده است و با توسعه و بکارگیری روش های نوین علمی در این خصوص، زمینه ارتقای  ایستگاه های تقلیل فشار گاز که مهمترین وظیفه تنظیم میزان فشار و مصرف گاز را به عهده دارند، فراهم خواهد شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی گاز اختراع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی گاز اختراع آذربایجان شرقی گاز اختراع ایستگاه های گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان مناطق مختلف استان ابری است و بارش باران استان را فرا می گیرد.

وی از وقوع وزش باد شدید در استان طی چند روز آینده خبر داد و ابراز داشت: با توجه به وقوع وزش باد شدید به شهروندان توصیه می شود در کنارساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به ضوعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و بیان داشت: ذدمای هوای استان کاهش یافته و شاهد هوای سرد صبحگاهی خواهیم بود.

رحمان نیا تاکید کرد: طی شبانه روز گذشته قیدار با دمای هوای چهار درجه سانتیگراد به عنوان سردترین و گیلوان با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

وی دمای فعلی شهر زنجان را هشت درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

کد خبر 6063416

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل
  • کرمانشاه در گازرسانی سبز است
  • کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با استفاده از خودروهای برقی
  • روزه‌داری بیماران فشار خونی، قلبی و کلیوی با رعایت تغذیه
  • توصیه‌های تغذیه‌ای برای بیماران فشار خونی، قلبی و کلیوی در روزه‌داری
  • اعتبار فرانسه زیر اهرم فشار کسری بودجه بالا
  • قرارگیری صرفه‌جویی در اولویت برنامه‌های مصارف آب شرب و کشاورزی زنجان
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • قطار هیدروژنی چینی با سرعت ۱۶۰ کیلومتر برساعت آزمایش شد