Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:02:19 GMT

آمار روزانه کرونا در 8 شهرستان خراسان جنوبی صفر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۵۴۱۹

آمار روزانه کرونا در 8 شهرستان خراسان جنوبی صفر شد

«غلامرضا شریف‌زاده» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: خوشبختانه به سبب افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان شاهد کاهش مبتلایان به بیماری کرونا هستیم.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۵ تست ملوکولی و سریع در استان انجام و ۳۲ مورد مثبت جدید به بیماری کرونا شناسایی شدند.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه از مجموع مبتلایان جدید شناسایی شده در استان طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ مورد مربوط به بیرجند، هفت مورد مربوط به طبس و چهار مورد مربوط به نهبندان بوده است، گفت: خوشبختانه در این مدت در هشت شهرستان دیگر استان مورد جدیدی از ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶۱ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری که از این تعداد ۵۶ نفر کرونا مثبت هستند، افزود: همچنین از این تعداد ۱۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و متأسفانه حال عمومی یک نفر وخیم است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی جدیدی در استان بر اثر کرونا وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع از ابتدای همه گیری این بیماری تاکنون میزان فوتی‌ها این بیماری در استان در رقم یک‌هزار و ۲۵۱ نفر ثابت باقی مانده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: شریف زاده خراسان جنوبی بیمار تست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر

بارش باران از دیروز در نقاط مختلف خراسان جنوبی آغاز شده و با توجه به شدت بارش‌ها در شهرستان زیرکوه، به باغات، مزارع و زیرساخت‌ها آسیب وارد شده است.

همچنین شب گذشته به دلیل سرریز سد خاکی نوده و احتمال خطر برای ساکنین این روستا، غیرتی فرماندار شهرستان زیرکوه دستور تخلیه این روستا را صادر کرد؛ دیشب این سد خاکی شکسته شد.

امروز نیز تمامی ادارات شهرستان زیرکوه تعطیل اعلام شده و طبق آخرین خبرها، تمامی جاده‌های منتهی به این شهرستان نیز مسدود شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه