Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@14:06:33 GMT

قیمت آجیل شب یلدا در میادین میوه

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۵۵۹۹

آجیل شور در میادین میوه و تره بار ۱۵۳ هزار تومان و آجیل شیرین ۱۴۷ هزار تومان است. ناطقان: قیمت آجیل مخلوط شب یلدا در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد که بر اساس آن، هر کیلوگرم آجیل شور ۱۵۳ هزار تومان و آجیل شیرین ۱۴۷ هزار تومان نرخگذاری شده که ۱۵ تا ۱۸ درصد پایین‌تر از قیمت مصوب اعلام شده از سوی اتحادیه مربوطه و ۳۹ تا ۴۱ درصد کمتر از میانگین قیمت‌های سطح شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکیب آجیل شور که هر کیلوگرم با قیمت ۱۵۳ هزار تومان در میادین به فروش می‌رسد، شامل ۱۵ درصد پسته احمد آقایی شور، ۱۵ درصد مغز بادام شور، ۱۵ درصد بادام زمینی آستانه، ۱۵ درصد نخودچی دو آتیشه شور، ۱۵ درصد تخمه کدوی دو آتیشه شور، ۱۵ درصد تخمه جابانی شور و ۱۰ درصد فندق با پوست شور است.

ترکیب آجیل شیرین که هر کیلوگرم با قیمت ۱۴۷ هزار تومان در میادین فروخته می‌شود نیز شامل ۱۰ درصد پسته احمد آقایی خام، ۱۵ درصد مغز بادام خام، ۱۵ درصد بادام زمینی آستانه، ۱۵ درصد نخودچی دو آتیشه بی‌نمک، ۱۵ درصد کشمش سبز پیکانی، ۱۰ درصد برگه قیصی سکّه‌ای، ۱۰ درصد فندوق با پوست خام و ۱۰ درصد انجیر خشک است.

گفتنی است، هر کیلوگرم باسلوق با گردوی دو پر سفید در میادین میوه و تره بار با قیمت ۴۹ هزار تومان و هر کیلوگرم باسلوق با گردوی دو سر پرس با قیمت ۵۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. منبع: مشرق برچسب ها: قیمت ، آجیل شور ، میادین میوه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت آجیل شور میادین میوه میادین میوه هزار تومان آجیل شور ۱۵ درصد ۱۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت بیش از یک دلار بالا رفت

قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه، بیش از یک دلار در هر بشکه افزایش یافت و تحت تاثیر تمدید محدودیت عرضه اوپک پلاس و حملات اوکراین به زیرساخت انرژی روسیه، به رشد ماهانه رسید.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت برای تحویل در ماه مه، یک دلار و ۳۹ سنت معادل ۱.۶ درصد افزایش یافت و در ۸۷ دلار و ۴۸ سنت در هر بشکه بسته شد. قرارداد تحویل ژوئن، با یک دلار و ۵۸ سنت افزایش، در ۸۷ دلار در هر بشکه بسته شد.

بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا برای تحویل در ماه مه، با یک دلار و ۸۲ سنت معادل ۲.۲ درصد افزایش، در ۸۳ دلار و ۱۷ سنت در هر بشکه بسته شد.

نفت برنت ۲.۴ درصد و وست تگزاس اینترمدیت، حدود ۳.۲ درصد رشد هفتگی داشت. هر دو شاخص برای سومین ماه متوالی افزایش یافتند.

در معاملات روز قبل، قیمت نفت تحت تاثیر رشد غیرمنتظره ذخایر نفت و بنزین آمریکا که به دلیل واردات بالاتر نفت خام و کندی تقاضا برای بنزین بود، با کاهش روبرو شده بود. با این حال، رشد ذخایر نفت آمریکا، کمتر از میزان پیش بینی شده توسط موسسه امریکن پترولیوم بود و تحلیلگران، خاطرنشان کردند این افزایش، برای این وقت از سال، کمتر از حد انتظار بود.

در این بین، اقتصاد آمریکا در سه ماهه چهارم، سریعتر از برآورد قبلی، رشد کرد. اداره تحلیل اقتصادی وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد تولید ناخالص داخلی این کشور بر مبنای سالانه، ۳.۴ درصد رشد کرد که بالاتر از برآورد اولیه ۳.۲ درصد بود.

یک مقام فدرال رزرو روز چهارشنبه اعلام کرد آمار تورم هم این احتمال را تقویت کرد که بانک مرکزی آمریکا، برای کاهش نرخ بهره کوتاه مدت در سال میلادی جاری، همچنان صبر خواهد کرد. با این حال، وی به زمان کاهش نرخ بهره اشاره ای نکرد.

بر اساس گزارش رویترز، اعضای اوپک پلاس جمعا تصمیم گرفتند تولید نفت خود را در سه ماهه دوم سال میلادی جاری، ۲.۲ میلیون بشکه در روز محدود کنند. با این حال، بخش عمده این کاهش تولید از قبل به اجرا گذاشته شده بود و شامل کاهش تولید یک جانبه عربستان سعودی به میزان یک میلیون بشکه در روز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت نفت بیش از یک دلار بالا رفت
  • قیمت روغن مایع ۲۲۵ هزار تومان شد! + جدول
  • میوه کمتر از نرخ مصوب در مغازه‌ها عرضه می‌شود
  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • پیشنهاد طب سنتی؛ هر روز یک مدل آجیل بخورید
  • این غذاها را در بهار بخورید