Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه پس از بازدید از ۲ کارخانه تولیدی در ارومیه و نوشین شهر افزود: امسال، طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب سال مانع زدایی و پشتیبانی از بخش تولید است و حضور در جمع فعالان این بخش نیز اقدامی مهم در راستای شناخت مشکلات و رفع آنها به شمار می رود.

وی اضافه کرد: حضور مدیران آذربایجان غربی در جمع تولیدگران به عنوان سرداران خط مقدم جبهه اقتصادی برای این است که در جریان فعاالیت ها قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر که هم در ابعاد بین المللی اقتصاد دنیا با مشکل مواجه شده و هم محدودیت های کرونایی در اقتصاد جهان و کشورمان اثر گذاشته و هم با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، وظیفه ماست که باری از دوش بخش تولید برداریم.

معتمدیان تاکید کرد: تلاش داریم همه ظرفیت ها را پای کار بیاوریم و با همگرایی موجود و تقویت آن بین بخش های مدیریتی زمینه ارتقای شاخص های تولید را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه البته همه اقدامات باید در راستای قانون باشد، بیان کرد: نگاه ما باید حل مشکلات باشد و باید در همین راستا حرکت کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های خوب صورت گرفته در هلدینگ شهد آذربایجان، بر رفع مشکلات این هلدینگ نیز تاکید کرد و گفت: باید کمیته ای در خصوص این مجموعه تشکیل، مشکلات آن به صورت ریز بررسی و مصوباتی برای حل آنها تصویب شود.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی در یکشنبه های رفع موانع تولید این هفته، ضمن بازدید از مجموعه کارخانه قند ارومیه که وابسته به هلدینگ شهر آذربایجان است، از فعالیت زیرمجموعه های دیگر این هلدینگ نظیر کارخانه های قند پیرانشهر و خوی، مجتمع پتروشیمی پردیس در حال ساخت در منطقه آزاد ماکو و چند واحد تولیدی دیگر نیز آشنا شد.

در این جلسه که با حضور مسوولان نهادهای اجرایی دخیل برگزار شد، مسوولان سازمان هایی نظیر آب منطقه ای، بانک کشاورزی و دیگر نهادها بر حل مشکلات این هلدینگ با استفاده از ظرفیت های قانونی تاکید کردند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از مجموعه ابزار جراحان ارومیه بازدید کرد؛ در این مجموعه انواع ایمپلنت های دندانی و استخوانی مربوط به نقاط مختلف بدن ساخته می شود.

برچسب‌ها بانک کشاورزی آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان ارومیه جمهوری اسلامی استانداری آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بانک کشاورزی آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان بانک کشاورزی آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان ارومیه جمهوری اسلامی استانداری آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی شهر صنعتی البرز بازدید کرد و مشکلات و مسائل این واحد‌ها را مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار قزوین در ابتدا از شرکت دارو شیشه استان، تولید کننده انواع محصولات پوکه شیشه‌ای اعم از آمپول، ویال، کارپول و کارتریج بازدید به عمل آورد.

این مجموعه تولیدی با بهره گیری از ۵۰ خط تولید دارای ظرفیت تولید سالانه یک میلیارد پوکه شیشه دارو، توانسته همچنان مشتریان بازار داخلی و بین المللی خود را حفظ کند.

استاندار قزوین در ادامه سفر خود از مجموعه تولیدی کاشی و سرامیک الوند مستقر در شهر صنعتی البرز بازدید کرد.

این مجموعه تولید کننده کاشی دیوار، سرامیک کف پرسلان لعابدار، پرسلان تکنیکال، پرسلان شوگر افکت، قطعات دکوری پرسلان لعابدار فول پولیش در ابعاد مختلف است که با تولید ۳۰ هزار فرصت شغلی، سالانه ۷۲ میلیون متر مربع کاشی تولید می‌کند.

استان قزوین با دارا بودن یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی، از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی بهره‌مند است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش