Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم نود ارومیه از شکست تیمش مقابل استقلال صحبت کرد. به گزارش ایلنا، یحیی بهاری در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال اظهار داشت: تیم استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشند. همانطور که دیروز هم گفتم درست است که ما کم بضاعت است اما این نوید را داده بودیم که حریف راحتی نخواهیم بود. به تیم نود ارومیه افتخار میکنم که مقابل لایک میلیاردی استقلال تهران از شرف و غیرت فوتبال آذربایجان حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی بود و میشد که برنده باشیم ولی از نظر تجربه کم آوردیم. در نیمه اول طبیعی بود چون بچه ها با فشار و استرس آشنا نبودند برنامه ریزی داشتیم روند به نفع ما می‌شد. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و به گل رسیدیم و مهمترین نکته برای ما این بود که تا دقیقه ۸۸ بازی را کنترل کردیم. به تیم حریف تبریک می‌گویم. وی افزود: برای تیم نود ارومیه دلم می سوزد. به ما گیر دادند که من مدیرعامل هستم یا مربی. چرا با آبرو و حیثیت یک تیم شهرستانی اینطور بازی می‌کنیم. ما به دنبال خدمت هستیم. فرقی ندارد مربی یا مدیرعامل. به این خاطر ناراحتم ولی مهم نیست. سعی میکنیم به لیگ یک برگردیم و در کنار تراکتور آذربایجان، تراکتور دوم را تشکیل بدهیم و نوید بخش روزهای خوبی برای فوتبال آذربایجان بدهیم. بهاری هنگام ترک سالن نشست خبری خطاب به خبرنگاران گفت: امیدوارن که مشکل فوتبال ما الان حل شده باشد که دنبال این بودند که چرا کت و شلوار میپوشم یا مدیرعامل هستم یا مربی. امیدوارم که این مشکلات حل شود.   انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نود ارومیه استقلال تهران استقلال تهران نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها خود را برای دیدار حساس هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران آماده می‌کنند. شاگردان نکونام باید روز جمعه به مصاف تیم خوب شمس آذر قزوین بروند و برای حفظ صدرنشینی و ادامه مسیر موفقت‌آمیز، نیازمند کسب پیروزی در این بازی هستند.

بازیکنان استقلال در تمرین خود با لباس‌های متفاوت و جدیدی حضور پیدا کردند. کیت‌های تمرینی سبز رنگ و چریکی که بر تن شاگردان نکونام بود و آنها زیر نظر کادرفنی، کارهای تاکتیکی را مرور کردند تا برای بازی با حریف قزوینی آماده شوند.

آبی پوشان در بازی رفت برابر شمس آذر با تساوی دو بر دو متوقف شدند و روز جمعه در اندیشه کسب پیروزی هستند تا بتوانند به رکورد خوب خود یعنی غلبه بر تمام تیم‌های لیگ برتر ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین