Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرت لواندوفسکی یک رکورد ویژه دیگر را هم از خود ثبت کرده است

روبرت لواندوفسکی صاحب یک رکورد بزرگ دیگر در سال 2021 میلادی شده است، او در 14 بازی متوالی طی ماه های فوریه تا می 2021 برای تیم های بایرن مونیخ و لهستان گل زده است.

به گزارش طرفداری، هیچ بازیکن حرفه ای دیگری در فوتبال دنیا در این تعداد بازی به صورت متوالی گل نزده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار گلزنی لواندوفسکی در این 14 بازی متوالی به شرح زیر است:

شروع از 15 فوریه 2021: یک گل به آرمینیا یک گل به فرانکفورت یک گل به لاتزیو 2 گل به تیم کلن 3 گل به دورتموند یک گل به دورتموند یک گل به لاتزیو 3 گل به اشتوتگارت یک گل به تیم ملی مجارستان 2 گل به تیم ملی آندورا یک گل به تیم ماینتز 3 گل به تیم مونشن گلادباخ یک گل به تیم فرایبورگ یک گل به تیم آگزبورگ خانمه در روز 22 می 2021

چنان که ملاحظه می کنید از این تعداد گل، 3 گل در بازیهای ملی برای تیم ملی لهستان و 19 گل در بازیهای باشگاهی داخلی و بین المللی برای تیم فوتبال بایرن مونیخ بوده است.

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! بازیکن سابق پرسپولیس سرطان تیرویید دارد روزهایی که استقلال در جام حذفی زجر کشید مینو رایولا: ماتیاس دلیخت آماده برداشتن قدمی جدید است غیبت تیاگو آلکانتارا مقابل تاتنهام به علت تست کرونای مشکوک

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یک گل به تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!

به گزارش ورزش سه، رکورد فوق‌العاده ذوب آهن و 11 بازی بدون شکست آنها در دیدار معوقه مقابل سپاهان به پایان رسید و این تیم در دوازدهمین مسابقه خود در خارج از ورزشگاه فولاد شهر بلاخره شکست خورد.

ذوب آهن پیش از این مسابقه شش پیروزی و پنج تساوی در بازی‌های خارج از خانه به دست آورده بود و با 23 امتیاز در صدر جدول تیم‌های مهمان جدول حضور داشت و حتی با این شکست هم همچنان در صدرجدول حضور دارد و پس از آنها استقلال با 21 امتیاز حضور دارد.

شاگردان محمد ربیعی عملکرد خوبی در بازی‌های خارج از خانه داشتند اما در بازی‌های خانگی فقط یک پیروزی به دست آورده بودند و با یک تساوی و هفت شکست پس از صنعت نفت دومین تیم ضعیف در بازی‌های خانگی بودند.

اما نکته جالبی که وجود دارد این است که ذوب‌آهن بازی خارج از خانه‌ای که شکست خورد هم یک بازی شبه خانگی بود و در شهر اصفهان مقابل همشهری خود برگزار کرد و یک شکست دیگر در اصفهان تجربه کرد، با این نتیجه آنها در اصفهان هفتمین شکست فصل را تجربه کردند تا بازهم در شهر خودشان موفق عمل نکنند و نتیجه ضعیفی کسب کنند.

این یکی از اتفاقات عجیب است که در فوتبال ایران رقم می‌خورد، ذوب آهن در فصل جاری فشار زیادی از سمت هواداران تحمل نمی‌کردند و حتی تا چند هفته قبل مورد حمایت هواداران هم قرار داشتند اما علت فشاری که این تیم در بازی‌های داخل استان اصفهان تحمل می‌کند به چه علت است مشخص نیست، شاید آنها با توجه به نتایجی که کسب کردند فاکتور روحی روانی روی نتایجشان تاثیردارد و شکست ناپذیری که در بازی‌های خارج خانه داشتند به آنها اعتماد به نفس بیشتری در این مسابقات داده بود.

ذوب آهن یکشنبه هفته آینده دوم اردیبهشت به مصاف آلومینیوم خواهد رفت و یک بازی خانگی دیگر را پشت سر خواهد گذاشت و پس از هفته‌ها به دنبال کسب پیروزی در اصفهان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است