Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران بعد از شنیدن این اعتراض و در توضیح به حضار نشست گفت: گزینه‌هایی که به عنوان فرماندار بومی معرفی شده بودند هر کدام به نوعی شرایط احراز صلاحیت برای این پست را نداشتند. منصوری همچنین خطاب به نماینده رباط‌ کریم تأکید کرد که شما نباید به جای استاندار، فرماندار منصوب کنید.

گفتنی است رهبر انقلاب نیز در دیدار اخیر خود با نمایندگان مجلس نسبت به دخالت برخی نمایندگان در انتصابات محلی واکنش نشان داده و فرموده بودند: «نمایندگان مجلس در انتخاب استانداران، فرمانداران و مسائل اجرایی دخالت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

23302

کد خبر 1584395

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن نوروزی انتصابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند

با حکم رئیس دستگاه قضا؛ نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در احکام صادر شده از سوی رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی از این پس به عنوان نمایندگان دستگاه قضایی در این شورا حاضر خواهند بود.

مرکز رسانه قوه قضائیه - حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور