Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-29@12:05:59 GMT

قطعی اینترنت بین‌الملل رفع شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۹۳۴۱

قطعی اینترنت بین‌الملل رفع شد

ایتنا - شرکت ارتباطات زیرساخت از اتصال مجدد ۳۰۰ گیگابیت از ظرفیت پهنای باند اینترنت بین‌الملل که شب گذشته قطع شده بود، خبر داد.

شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه قبلی شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص قطع ۳۰۰ گیگ از ظرفیت اینترنت بین‌الملل کشور، بنا بر اعلام مرکز عملیات شبکه این شرکت، با تلاش مهندسان فنی شرکت ارتباطات زیرساخت ظرفیت مذکور پس از رفع اختلال به وجود آمده در ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه ۲۹ آذرماه جاری بازیابی و مجدداً در مدار مصرف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، مرکز عملیات شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت شب گذشته از قطعی ۳۰۰ گیگ از ظرفیت بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت که از طریق روس تلکام تأمین می‌شود، از ساعت ۱۸.۳۰ یکشنبه روز ۲۸ آذرماه جاری خبر داد.

اواسط آذرماه نیز قطعی بخشی از کابل دریایی ارتباطات بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت در مسیر فیبر دریایی بین قطر و امارات باعث از دست رفتن ۴۳۰ گیگابیت از ظرفیت پهنای باند ارتباطات بین‌الملل کشور شد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اینترنت قطعی اینترنت شرکت ارتباطات زیرساخت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم برای رونق اقتصادی در صنعت گردشگری و زیارت می تواند موفق باشد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید اخوان عصر پنجشنبه در بازدیدهای نوروزی و نظارت بر نحو ارائه خدمات به زائران اظهار کرد: تمام شهر بسیج شده است تا بااستفاده ازظرفیت ها و امکانات موجود از مهمانان نوروزی پذیرایی کرده و خدمات مطلوبی را عرضه کنند.

وی سپس سال جدید را سال تحول در برنامه‌ریزی و خدمات‌رسانی دانست و افزود: شعار و نام سال جدید تکلیف تمام دستگاه‌ها را مشخص کرده و باید برنامه‌ها با نگاهی جدید و ایجاد بستر مناسب برای حضور مردم طراحی و تعریف شود.در خصوص تحققق منویات مقام معظم رهبری نیزظرفیت های سرمایه گذاری مناسبی دربودجه ۱۴۰۳ سهرداری قم برای استفاده ازمشارکت بخش خصوصی درراستای توسعه زیرساخت های شهری وخدماتی قم دیده شده است.

رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم توجه به جهش تولید با مشارکت مردم را راهکاری عملی برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی دانست و بیان کرد: نباید به راحتی از کنار این راهبرد عملی بگذریم زیرا جامعه نیازمند حرکتی جهادی در حوزه اقتصاد و بهبود وضعیت معیشت مردم است.

وی توجه به ظرفیت‌ها و امکانات شهرها را برای رونق اقتصادی لازم خواند و تصریح کرد: نمی‌توانیم یک نسخه واحد برای کل کشور تهیه کنیم و باید هر شهر و استان با توجه به ظرفیت‌های خودش برنامه‌ای عملی و کاربردی در حوزه اقتصاد داشته باشد.

اخوان ظرفیت‌های شهر قم را در صنعت گردشگری مورد ارزیابی قرارداد و گفت: شهر قم بیش از هر فرصتی برای رونق اقتصادی در صنعت گردشگری و حوزه زیارت به برکت وجود کریمه اهل بیت سلام الله علیها می‌تواند موفق باشد و نیاز دارد بسترهای لازم برای توسعه این صنعت را در شهر فراهم کنیم.

وی ایجاد بسترهای مناسب و افزایش زیرساخت های رفاهی واقامت برای حضور وایجاد انگیزه برای بخش خصوصی در رونق صنعت گردشگری را مطرح و خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری جزء فرصت‌هایی است که باید با مشارکت مردم انجام‌شده و مردم به‌صورت مستقیم ازآن منتفع شوند

رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: حضور سالانه ۲۰ میلیون مسافر و زائر، برگزاری جشن‌های بزرگ ملی و مذهبی فرصتی است که بدون نیاز به هزینه تبلیغات در اختیار قم بوده و باید با ایجاد امکاناتی مانند فرودگاه در جهت رونق آن کوشا باشیم.

وی یادآور شد: امروز شهر قم علاوه بر گردشگری مذهبی در گردشگری سلامت نیز حرفی برای گفتن دارد که باید در این حوزه نیز زیرساخت‌های مناسب آن تأمین شود.

اخوان در پایان تأکید کرد: لازم است مردم را وارد کارکنیم، زیرا بدون همراهی و مشارکت مردم نمی‌توانیم موفق شویم و ظرفیت‌های به بالقوه شهر را بالفعل کرده و شاهد اشتغال‌زایی و درنهایت رونق اقتصادی باشیم.

کد خبر 6064526

دیگر خبرها

  • فناوران به کدام حوزه‌ها گرایش بیشتری دارند؟ + فیلم
  • قم برای رونق اقتصادی در صنعت گردشگری و زیارت می تواند موفق باشد
  • شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، بازوی قدرتمند گردشگری اصفهان / مشارکت ویژه با بخش خصوصی
  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نیروگاه‌های تولید پراکنده برق
  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نصب شده نیروگاه های تولید پراکنده برق
  • با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • وزیر ارتباطات : مشترکینی که فیبر نوری دریافت کنند افزایش سرعت صدبرابری اینترنت خواهند داشت
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت