Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:22:29 GMT

پیولی: اصلا سزاوار باخت نبودیم

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۱۰۹۰

پیولی: اصلا سزاوار باخت نبودیم

سرمربی میلان به انتقاد از داوری دیدار با ناپولی پرداخت و تیمش را سزاوار باخت ندانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، آخرین بازی هفته هجدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا با پیروزی ناپولی در دیدار حساس مقابل میلان و صعود این تیم به رده دوم همراه بود. ناپولی در همان دقایق ابتدایی بازی توسط الماس به تنها گل خود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفانو پیولی سرمربی میلان بعد از این دیدار گفت:‌ فکر می کنم امروز ثابت کردیم که خسته نیستیم. البته می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما از نظر تهاجمی، قدرت بدنی و اراده، این دیدار را یکی از بهترین نمایش‌های فصل خود می‌دانم. من از شدت و عطش تیم خوشم آمد، بارها و بارها توپ را به سمت دروازه حریف بردیم و عملکرد خوبی در زمین حریف داشتیم. من متوجه هیچ مشکلی در آمادگی جسمانی نشدم. ما در نیمه زمین ناپولی دفاع کردیم، سخت بازی کردیم و اصلاً مستحق شکست نبودیم.

او درباره گل کنسل شده کسیه گفت: می‌دانم، می گویند همه چیز طبق قوانین بوده است اما بازیکنی که در زمین دراز کشیده چگونه می تواند با حریف برخورد کند؟ آچربی با بازیکن حریف برخوردی نداشت، او تمام تلاش خود را کرد تا از سر راه او خارج شود. در هر صورت باید این دیدار را فراموش کنیم. واقعا در این دیدار بدشانس بودیم وگرنه حق ما حداقل یک امتیاز بود. رقابت در بالای جدول بسیار حساس است و نباید این نکته را فراموش کنیم که دیگر حق از دست دادن امتیاز را نداریم وگرنه از بالای جدول فاصله خواهیم گفت.

سرمربی سابق فیورنتینا، فصل گذشته میلان را پس از رقیب همشهری اینتر به مقام دوم سری آ و برای اولین بار در هفت سال گذشته به لیگ قهرمانان اروپا رساند. میلان در شش بازی گذشته تنها هفت امتیاز به دست آورده و حالا چهار امتیاز با اینتر صدرنشین فاصله دارد تا از کورس قهرمانی دور شود

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استفانو پیولی تیم فوتبال میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روبروی میلان به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و جنجالی موفق شد حریف قدیمی و همشهری را با نتیجه1-2 از سر راه بردارد و قهرمانی‌اش در این مسابقات را مسجل کند.

برای بازیکنان و هواداران این تیم اهمیت زیادی داشت که بتوانند در این بازی قهرمانی خودشان در رقابت‌های این فصل را قطعی کنند تا تلخی شکست برابر رقیب قدیمی را برای تیم حریف چند برابر کرده باشند.

با وجود اینکه بسیاری احتمال داده بودند که شاگردان سیمون اینزاگی بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و جشن قهرمانی را برپا کنند اما ژانگ که این روزها در چین به سر می‌برد به ایتالیا برنگشت و در ورزشگاه سن سیرو غایب بود.

حالا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که دلیل ماندن مالک باشگاه اینتر در خاک کشورش این است که دادگاهی در میلان رای بر علیه او و به سود بانک آسیایی که طرف قرارداد او بوده و شکایتی از او مطرح کرده صادر کرده و ژانگ نگران است که در صورت حضور در خاک ایتالیا از سوی مقامات پلیس این کشور بازداشت شود. چنین ادعایی پیش از این هم مطرح شده بود اما غیبت او در بازی دیشب نشان داد که حتی اگر تصمیمی برای بازداشت او گرفته نشده باشد اما این نگرانی در او وجود دارد.

دیگر خبرها

  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو