Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی طرح فروش فوق العاده آذرماه سایپا (مرحله دوم) روز گذشته انجام شد و اسامی برندگان آن امروز و پس از تائید نهاد‌های نظارتی اعلام شد.

به گزارش برنا، روز گذشته  قرعه کشی طرح فروش فوق العاده مرحله دوم آذرماه محصولات سایپا با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برای معرفی منتخبان مجاز به ثبت نام برگزار شد و اسامی برندگان امروز دوشنبه 29 آذرماه پس از تأیید نهاد‌های نظارتی از طریق سایت سایپا به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

saipa.iranecar.com
 اعلام شد.

لیست منتخبین اصلی طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایپا سایپا برنا فروش العاده فوق قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا فروش فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!

زنبورها به عنوان اولین تیم، راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۲-۴ شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید. دورتموند با برتری ۴-۵ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد تا حریف پاری سن ژرمن در این مرحله شود.

دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

در پی مشخص شدن تکلیف تیم‌های صعود کننده به یک چهارم نهایی و پیش از انجام قرعه‌کشی این مرحله، یکی از صفحات معروف فوتبالی در شبکه اجتماعی X به تمسخر بوروسیا دورتموند پرداخت و به این موضوع اشاره کرد که تمام تیم‌های حاضر در یک چهارم نهایی می‌خواهند در قرعه‌کشی به دورتموند برخورد کنند، چرا که این تیم از قدرت کمتری نسبت به سایرین برخوردار است.

پیام صفحه out of context football در شبکه اجتماعی X

پس از پیروزی برابر اتلتیکو مادرید و قطعی‌شدن حضور زنبورها در نیمه‌نهایی، حساب رسمی دورتموند در X، پیام تمسخرآمیز آن صفحه معروف را بازنشر کرد و با چند ایموجی خنده به آن واکنش نشان داد:

واکنش دورتموند

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • میکا ریچاردز و پیش بینی کاملا اشتباه از برندگان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا! / فیلم
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • نفوذ شگفت‌انگیز گلزن سایپا به قلب دفاع خیبر! (ویدیو)