Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:24:25 GMT

تعویض پلاک خودروها در میاندوآب اینترنتی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۱۱۶۸

تعویض پلاک خودروها در میاندوآب اینترنتی شد

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص تجمع شهروندان در محل جدید مرکز تعویض پلاک‌ در روزهای گذشته اظهار داشت: حدود ۲ هفته ای است که تولید پلاک خودرو در سطح کشور به تاخیر افتاده که این امر باعث شده تا شهروندان در تحویل پلاک خودروهای خود با مشکل مواجه شوند.

وی با بیان اینکه در خصوص این مشکل با مبادی مربوطه مکاتبه شده و به زودی حل خواهد شد، افزود: مالکان خودرو از طریق اینترنت گوشی همراه خود همه روزه از ساعت ۱۰ صبح بدون پرداخت هزینه‌ای اقدام به نوبت گیری جهت تعویض پلاک خودرو خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی میاندوآب با دعوت از شهروندان‌ به صبر و شکیبایی در این زمینه گفت: با مشخص شدن زمان تعویض پلاک، در روز نوبت خود، از ساعت هشت صبح به بعد با مدارک لازم به مراکز تعیین شده مراجعه و جهت تعویض پلاک اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، طی روزهای گذشته تجمع بیش از حد شهروندان میاندوآبی در مرکز تعویض پلاک خودرو در میاندوآب موجب بروز مشکلاتی برای مردم این شهرستان شده بود.

از ۱۵ آذر ماه جاری ۲ مرکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو در میاندوآب در راستای رفع ترافیک طرح انتقال این مراکز در پایانه مسافربری "زرینه" تجمیع  شده است.

میاندوآب با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت پس از ارومیه و خوی سومین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی به شمار می رود.

برچسب‌ها تعویض پلاک شماره گذاری خودرو پلاک خودرو میاندوآب انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعویض پلاک شماره گذاری خودرو پلاک خودرو تعویض پلاک شماره گذاری خودرو پلاک خودرو میاندوآب انتظامی تعویض پلاک پلاک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها

به گزارش همشهری آنلاین، سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس درخصوص توقیف خودروها گفت: یک کلونی نامیمون جایی نباشد که عده‌ای با یدکش‌دار و پارکینگ‌دار ببندند.

وی افزود: اگر خود راننده می‌تواند خودرو را تا پارکینگ ببرد، چه اصراری است که خودروبر آن را ببرد و بعد هم چندصد هزار تومان به خودروبر بدهد؟!

فرمانده فراجا گفت: حالا اگر کسی مقاومت کرد، بله، خودروبر بیاید خودرو را ببرد و هزینه را هم بگیرند.

۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند

کد خبر 847146 منبع: فارس برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر مهم زنان - حجاب فراجا

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر