Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص وضعیت این تیم صحبت هایی را بیان کرده است

سرمربی پارس جنوبی جم می گوید اکنون شرایط این تیم ایده آل شده است.

به گزارش طرفداری، ایمان رزاقی‌راد درباره شرایط پارس جنوبی جم در 10 هفته گذشته لیگ دسته اول فوتبال به تسنیم گفت:

با توجه به مشکلات و بدهی‌های پارس جنوبی از سال‌های گذشته،‌ به دنبال آموزش چند بازیکن جوان و هماهنگی آنها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه نتوانستیم نفرات سال گذشته خود را حفظ کنیم و بازیکنان جدیدی به پارس اضافه شده‌اند. چند بازیکن لیگ دویی هم داشتیم که حرفه‌ای‌تر شده‌اند. در سال دوم که بدهی‌ها پرداخت می‌شود و می‌توانیم بازیکن بگیریم، برای صعود به لیگ برتر می‌جنگیم.

وی در مورد اینکه پارس جنوبی ظرف 10 هفته تنها 10 امتیاز به دست آورده است، بیان کرد:

پنجره نقل‌وانتقالاتی ما در پنج بازی اول بسته بود و در این هفته‌ها تنها یک امتیاز گرفتیم. در پنج دیدار بعدی 9 امتیاز کسب کردیم که چند بازیکن ما هم مصدوم بودند. شرایط پارس جنوبی الان ایده‌آل شده است و فکر می‌کنم با کسب امتیازات بهتر تا پایان نیم‌فصل اول، در میان 10 تیم برتر جدول قرار بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد دیدار پُرحاشیه تیمش مقابل رایکای بابل که سبب توقف 20 دقیقه‌ای بازی شد، تصریح کرد:

حدود هشت لیدر زیر جایگاه VIP نشسته بودند که ابتدا از طرف نیمکت رایکا به سمت آنها آب معدنی پرتاب کردند. زمانی که حریف یک بر صفر جلو بود، بازی را می‌خواباند و به دنبال پرتاب بطری هم درگیری‌ها آغاز شد. ندیده بودم که نفرات روی نیمکت یک تیم، اینگونه فحش‌های رکیک بدهند و باشگاه رایکا هم فیلمی منتشر کرد که فحش خودشان را بریده بودند. درگیری‌ها از طرف نیمکت رایکا آغاز شد.

رزاقی‌راد با انتقاد از مهدی اجاقی داور مسابقه گفت:

تا دقیقه 45 با نتیجه یک بر صفر جلو بودیم و دو دروازه خالی را از دست دادیم. گل رایکا هم با پاس اشتباه بازیکن ما به ثمر رسید؛ وگرنه حریف تا صبح نمی‌توانست به ما گل بزند. بازی در دقیقه 86 با تصمیم داور متوقف و از دقیقه 90 آغاز شد و او حتی چهار دقیقه از بازی را لحاظ نکرد. این اتفاقی عجیب بود که با سازمان لیگ هم در این باره نامه‌نگاری کردیم، اما این پیگیری‌ها فایده‌ای ندارد.

وی درباره شرایط سخت‌افزاری باشگاه پارس جنوبی جم عنوان کرد:

مشکلات سال‌های گذشته گریبانگیر ما شده و مدیران شرکت و باشگاه پارس جنوبی،‌ برای پرداخت بدهی‌های باشگاه تلاش می‌کنند. ما 20 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌ایم و مشکل لباس تیم حل شد. پرداخت بدهی‌ها و نیز اصلاح زیرساخت‌های باشگاه هم چند ماه طول می‌کشد. مطمئناً در نیم‌فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

سرمربی پارس جنوبی جم راجع به فعالیت مجید جلالی در این باشگاه خاطرنشان کرد:

او کنار ماست و اگر پیشنهادی از لیگ برتر داشته باشد، ممکن است با ما قطع همکاری کند. جلالی به‌عنوان مدیر فنی پارس جنوبی فعالیت می‌کند که هنوز قراردادش امضا نشده است و فکر می‌کنم این اتفاق در همین هفته رخ می‌دهد.

رزاقی‌زاد در مورد قضاوت داوران در 10 هفته گذشته لیگ یک اظهار داشت:

داوری یکی از دوران ضعیف خود را طی می‌کند؛ به ویژه در لیگ یک. تاکنون دو پنالتی برای ما نگرفته‌اند و سایر تیم‌ها نیز با اشتباهات داوری روبه‌رو هستند. داوری ما به جای پیشرفت، ساکن مانده و روند رو به رشدی در آن نمی‌بینیم. می‌گویند اشتباهات سهوی است، اما مگر یک داور چقدر می‌تواند اشتباه کند؟ شاید محرومیتی برای داوران در نظر گرفته نمی‌شود که این اشتباهات را عادی تلقی می‌کنند. چند داور داریم که عملکرد بسیار خوبی دارند، اما داوری ما تا اینجای کار خوب نبود.

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! بازیکن سابق پرسپولیس سرطان تیرویید دارد روزهایی که استقلال در جام حذفی زجر کشید مینو رایولا: ماتیاس دلیخت آماده برداشتن قدمی جدید است غیبت تیاگو آلکانتارا مقابل تاتنهام به علت تست کرونای مشکوک

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی پارس جنوبی جم بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تأکید کرد، اگر تیمی در مصاف با سپاهان مرتکب اشتباه شود، جریمه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

ابوذر صفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست خانگی تیمش برابر سپاهان گفت: ما در نیمه اول نمایش بسیار خوبی داشتیم و می‌توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم و کار را تمام کنیم، ولی متأسفانه بدشانسی آوردیم. در نیمه دوم چند اشتباه داشتیم و برابر تیم بزرگ و باتجربه سپاهان تنبیه شدیم و تاوان سنگینی دادیم. وقتی جلوی سپاهان اشتباه کنید قطعاً تنبیه می‌شوید.

سپاهان با شکار قو مدعی ماند/ ملوان فقط یک نیمه بازی کرد+جدول

 

وی در مورد شانس ملوان برای دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم که در پایان لیگ بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم، ولی شرایط تیم ما با دیگر تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند، قابل قیاس نیست. فکر می‌کنم تا همین جا هم کار بزرگی انجام دادیم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی راجع به بازی بعدی تیمش برابر سایپا در جام حذفی نیز تصریح کرد: همه تیم‌ها در این جام دنبال قهرمانی هستند، چون تعداد بازی‌ها کم است. بازی سختی با سایپا داریم، ولی نگاه ما به جام حذفی جدی است و باید این بازی را ببریم تا به مرحله بعد برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!