Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم با بیان اینکه کشوری که خام می‌فروشد و خام می‌سوزاند در عرصه علم و فناوری سرمایه‌گذاری نکرده است، گفت: بهترین نوع سرمایه‌گذاری در کشور سرمایه‌گذاری در علم و فناوری است.

به گزارش بازارنیوز، محمدعلی زلفی‌گل، امروز در آیین گرامیداشت روز ملی پژوهش، بهترین نوع سرمایه‌گذاری در کشور را سرمایه‌گذاری در علم و فناوری دانست و گفت: عمده‌ترین مشکل امروز کشور بیکاری است، از این رو و باید ایجاد شغل را به یک نهضت و پروژه ملی تبدیل و همه امکانات کشور را برای ایجاد آن بسیج کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر اینکه اگر جوانان کشور شغل داشته باشند و بتوانند از دانش خود برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنند شور و نشاط اجتماعی افزایش می‌یابد، افزود: از وزیر نفت و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری برای توجه ویژه به حوزه علم و شرکت‌های دانش‌بنیان تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه وزارت علوم آماده همکاری با صنعت نفت است، تصریح کرد: ما آمادگی داریم توان نخبگان دانشگاهی را در اختیار صنعت نفت قرار دهیم، از یک استاد دانشگاه و پژوهشگر انتظار می‌رود مسائل و مشکلات کشور را شناسایی کند.

زلفی‌گل با اشاره به اینکه در شرایط کنونی خام‌فروشی و خام‌سوزی مناسب نیست، اعلام کرد: گازی که می‌سوزانیم، کیمیاست، همچنین خام‌فروشی و خام‌سوزی در کشور مناسب نیست. کشوری که خام می‌فروشد و خام می‌سوزاند در عرصه علم و فناوری سرمایه‌گذاری نکرده است.

وی ادامه داد: به جای فروش نفت ۶۰ دلاری، اگر به پژوهشگران اعتماد کنیم، محصولاتی تولید خواهد شد که ارزش چند صد دلاری دارند.

وزیر علوم گفت: در سال‌های گذشته صنعت نفت بیش از هزار میلیارد تومان قرارداد با دانشگاه‌ها امضا کرده است که امیدواریم این حمایت‌ها ادامه یابد.

/ مهر

برچسب ها: خام‌فروشی ، علم و فناوری ، سرمایه‌گذاری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Q4U

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: خام فروشی علم و فناوری سرمایه گذاری سرمایه گذاری علم و فناوری خام فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،«احمدرضا عطاردی» دانشجوی مقطع دکتری حرفه‌ای رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد از سوی دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان پژوهشگر برجسته اعلام شد.
 دکتر نیما رضایی، دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:به استناد دستورالعمل اجرایی نحوه امتیازدهی به فعالیت‌های تحقیقاتی دانشجویان پژوهشگر موضوع بند " ک " ماده ۲ آئین نامه تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه استعداد‌های درخشان و با توجه به تأیید مستندات پرونده در جلسه شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد، مستندات ارسالی آقای "احمدرضا عطاردی" دانشجوی رشته "پزشکی" مقطع "دکترای حرفه ای" آن دانشگاه، در کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی با کسب ۱۱۹،۹ امتیاز (صد و نوزده و نه دهم امتیاز) به عنوان دانشجوی پژوهشگر برجسته شناخته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • کسب رتبۀ سوم کشوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزیر علوم منصوب شد
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • ۶ کشوری که از فناوری فضایی برای توسعه دنیای دیجیتال استفاده می‌کنند
  • درخشش دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد
  • دو برنامه وزارت علوم برای توسعه دیپلماسی علم و فناوری