Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@05:28:44 GMT

برخورد قضایی با 56 وکیل و کارچاق‌کن در هفته گذشته

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۳۰۱۱

برخورد قضایی با 56 وکیل و کارچاق‌کن در هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی عبداللهی رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه صبح امروز در جلسه شورای عالی قضایی از برخورد قضایی با ۵۶ نفر از وکلا، کارچاق کن‌ها، کارمندان و کارشناسان ثبت و نیروهای موسسات حقوقی طی هفته گذشته خبر داد.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه وکلا اطلاعات کارشناسان عبداللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: از روز جمعه این هفته با عبور امواجی از منطقه، شاهد بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان خواهیم بود.

محمدرضا رحمن‌نیا امروز (۲۷ فروردین ماه) با اشاره به ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر این هفته، اظهار کرد:‌ اکنون آسمان استان صاف و گاهی با وزش باد ملایم همراه است. از جمعه تا یکشنبه هفته بعد، شرایط جوی نسبتاً ناپایداری در استان حاکم خواهد شد که به‌شکل وزش باد و بارش پراکنده باران خود را نشان می‌دهد.

وی دمای هوای استان را در روزهای آینده افزایشی دانست و گفت:‌ در شبانه‌روز گذشته روستای خیرآباد با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین و گیلوان در شهرستان طارم با ۲۵ درجه سانتیگراد، گرمترین نقطه استان زنجان بودند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بود که این میزان نسبت به روز قبل، در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

او با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، گفت: در شبانه‌روز گذشته، کمینه و بیشینه دمای زنجان ۳ و ۱۹ درجه، ابهر ۱ و ۱۷ درجه،‌ خرمدره ۳ و ۱۷ درجه، آب‌بر ۹ و ۲۵ درجه، قیدار ۷ و ۱۵ درجه، سلطانیه منفی ۱ و ۱۸ درجه و ماهنشان ۵ و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • کسب رتبه اول دادگستری استان ایلام در اجرای احکام کیفری در کشور
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان
  • برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری در استان بوشهر
  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان