Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل امور عشایر خوزستان با اشاره به بارندگی‌های اخیر گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر انسداد یا تخریب اساسی راه‌های عشایری دریافت نشده است.

سیداسکندر موسوی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های عشایری با توجه به بارندگی‌های اخیر اظهار کرد: اگر چه به علت بارندگی، میزان تردد در راه‌های عشایری کاهش می‌یابد، اما تاکنون گزارشی مبنی بر انسداد یا تخریب اساسی راه‌های عشایری دریافت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اگر انسداد راه نیز به وجود بیاید، اکیپ‌های مربوط به بازگشایی راه‌ها به مناطق مورد نظر گسیل خواهند شد.

موسوی تصریح کرد: خدمات عشایری از جمله نفت سفید، علوفه، آرد و آب که بر عهده ادارات امور عشایر در سطح استان است مرتبا در حال ارائه هستند و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

سرپرست اداره کل امور عشایر خوزستان در خصوص عشایر منطقه اندیکا گفت: خدمات عشایری برای عشایر این منطقه، همچون دیگر عشایر در سطح استان ارائه شده و می‌شود.

/ایسنا

برچسب ها: راه‌های عشایری ، خوزستان ، بارندگی‌ها لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Q4V

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: راه های عشایری خوزستان بارندگی ها راه های عشایری بارندگی ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد افزود: بر اثر بارندگی‌های اخیر در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش بارندگی‌ها از بامداد امروز، راه ارتباطی ۲۰ روستای حوزه شهرستان‌های سراوان، مهرستان، سیب و سوران و گلشن در اثر بارندگی‌های سیل آسای اخیر مسدود شده است.

وی افزود: علاوه بر این محورها، محور گلشن، سراوان، مهرستان، ایرانشهر، گشت، سراوان و محورهای فرعی سوران، پسکوه و مهرستان، سوران تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تمامی امکانات راهداری از جمله ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در شهرستان‌های مورد نظر مستقر شدند و تلاش راهداران برای بازگشایی این محورها ادامه دارد.

کرد بیان کرد: هم استانی‌ها، با توجه به شدت بارش‌ها از سفرهای غیر ضروری خودداری و می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

کد خبر 6081476

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • بی تکلف در سیاه‌چادر؛ نماینده رئیس جمهور میهمان عشایر سنگ‌سری شد
  • ضرورت رفع مشکلات عشایر خوزستان در فصل کوچ
  • آغاز کوچ ۱۱ هزار خانوار عشایری در لرستان
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در خوزستان
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد