Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:51:29 GMT

بانوی کبودرآهنگی مدال برنز کاراته آسیا را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۳۴۲۵

بانوی کبودرآهنگی مدال برنز کاراته آسیا را کسب کرد

به گزارش ایرنا، "یلدا نقی بیرانوند" در مسابقات کاراته قهرمانی ۲۰۲۱ آسیا در کشور قزاقستان، موفق به کسب نخستین نشان آسیایی خود شد.

این بانوی اهل کبودراهنگ در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم توانست در دیدار رده‌بندی با شکست حریف قرقیزستانی خود صاحب مدال برنز شود.

پیش از این در بخش کومیته دختران "مائده زارعی" دیگر کاراته کا همدانی در وزن به اضافه ۵۴ کیلوگرم با شکست مقابل حریف خود مدال برنز را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در ۲ بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان جریان دارد.

برچسب‌ها استان همدان مسابقات قهرمانی آسیا اداره کل ورزش و جوانان استان همدان کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان مسابقات قهرمانی آسیا اداره کل ورزش و جوانان استان همدان استان همدان مسابقات قهرمانی آسیا اداره کل ورزش و جوانان استان همدان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد

سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.