Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف ماینر قاچاق از منزل مسکونی

 خسرو رزمجویی در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران بخش کردیان جهرم با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری و استفاده غیرمجاز تعدادی دستگاه ماینر در یک منزل مسکونی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل 11دستگاه ماینر خارجی قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس شهرستان جهرم با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان 2 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف پژو حامل تریاک در محور فسا

رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان فسا حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو 405 مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه و تاریکی هوا خودرو را رها و متواری شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 310 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد

 حبیبی تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و سوداگران مرگ از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است و مأموران جان بر کف انتظامی استان در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

کشف احشام قاچاق در شهرستان خنج

بهمن مهرزاد بیان کرد: روز گذشته ماموران انتظامی خنج حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو موفق شدند 41 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی خنج با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 22 فقره سرقت

فرشید زینلی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در بخش "سیدان" شهرستان مرودشت شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص 4 سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به 22 فقره سرقت از اماکن خصوصی در بخش سیدان اعتراف کردند، عنوان داشت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در لارستان

ناصر حیدری در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی لارستان حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد موتورسیکلت مذکو قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی است.

جانشین انتظامی لارستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را 8 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راکب برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

حیدری با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق جهرم احشام ماینر سرقت لارستان سیدان کردیان سیر مراحل قانونی فرمانده انتظامی ماموران انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو و کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای مأموریت‌های محوله و بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه، به یک دستگاه خودرو  مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران