Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، اهالی «تل الذهب» در حومه شمالی حسکه با پشتیبانی یک ایست بازرسی ارتش سوریه، کاروانی از نیروهای آمریکایی را که قصد عبور از این مانع به سمت روستا را داشتند، رهگیری و آن را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

منابع محلی اعلام کردند: «اهالی این روستا با پشتیبانی ایست بازرسی ارتش عربی سوریه در تل الذهب با کاروانی متشکل از پنج خودروی زرهی آمریکا همراه با یک خودروی عناصر قسد مقابله کردند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته- یکشنبه نیز یک ایست بازرسی ارتش عربی سوریه کاروانی از نیروهای آمریکایی را در منطقه «تل تمر» در حومه شمال غربی حسکه رهگیری و مجبور به عقب‌نشینی کرد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کاروان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ارتش اشغالگر: به رفح حمله می‌کنیم

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه به نقل از فرمانده یک گردان ارتش اشغالگر گفت که آن‌ها پس از پایان تهاجم روز چهارشنبه خود در حومه اردوگاه النصیرات در نوار مرکزی، به سوی رفح در جنوب نوار غزه حرکت خواهند کرد.

براساس گزارش الجزیره، این رسانه صهیونیستی اعلام کرد که ارتش شب گذشته به عملیات نظامی خود در حومه اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه پایان داد.

رادیو ارتش صهیونیستی به نقل از سرهنگ دوتان (که نام خانوادگی او ذکر نشده) فرمانده گردان ۹۳۲ ارتش اشغالگر به سربازان صهیونیستی در حومه اردوگاه النصیرات در پایان عملیات نظامی گفت: «ما می‌رویم رفح.»

فرمانده گردان ارتش صهیونیستی قول داد آن جنایاتی را که در النصیرات و محله زیتون (شرق شهر غزه) و بیمارستان الشفاء (در شهر غزه) در رفح در جنوب نوار غزه رخ داد، تکرار کند.

ارتش رژیم صهیونیستی از یک هفته پیش تهاجم خود به اردوگاه النصیرات را آغاز کرد و ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشت و ساختمان‌ها، اموال و خطوط اصلی آب و فاضلاب را تخریب کرد.

این در حالی است که ارتش اشغالگر به حملات خود به رفح ادامه می‌دهد جایی که ساکنان و آوارگان آن از عواقب جنگ در امان نبودند، علی‌رغم اینکه این شهر آخرین پناهگاه امن  آن‌ها در نوار غزه است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی علی‌رغم هشدار‌های منطقه‌ای و بین المللی درباره عواقب احتمالی، بر حمله به رفح اصرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • فرمانده ارتش اشغالگر: به رفح حمله می‌کنیم
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • نگاهی به نیم قرن سیاست اعراب درباره رژیم اسرائیل؛ از اکتبر 1973 تا اکتبر 2023، استحاله عربی چگونه رقم خورد؟ + اسناد
  • میدل‌ایست‌آی: نتانیاهو قمار کرد اما ضربت راهبردی از ایران خورد
  • باید با زبان زور با دنیای مستکبر رفتار کرد/ باور به پوشالی ‎بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده ‎است
  • باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد/ باور به پوشالی ‎بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده ‎است
  • باور به پوشالی ‎بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده ‎است
  • ماکرون فاش کرد: مشارکت در رهگیری پرتابه‌های ایران به درخواست این کشور عربی بود