Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی در قرن جدید با اختلاف زننده بیشترین گل در طول یک سال میلادی است. به گزارش طرفداری و به نقل از ترنسفرمارکت، با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، سایت ترنسفرمارکت گزارشی از ۱۰ گلزن برتر که بیشترین تعداد گل زده در هر سال میلادی در قرن جدید را دارند، منتشر کرده است. نکته قابل توجه در این لیست حضور تنها سه بازیکن در ۱۰ رده اول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی ۹ رده را به خود اختصاص داده اند و تنها یک رده نیز به روبرت لواندوفسکی اختصاص پیدا کرده است. در این لیست ۵ بار نام مسی، ۴ بار نام رونالدو و یک بار نام لواندوفسکی آمده است. نکته دیگر این که نام لواندوفسکی همین امسال به لیست اضافه شده. مهاجم لهستانی با زدن ۶۹ گل در سال جاری میلادی در رده دوم گلزنان قرار گرفته است. رتبه اول این لیست نیز به لیونل مسی تعلق دارد که در سال ۲۰۱۲ و در طول این سال ۹۱ بار دروازه حریفان را باز کرده است که عددی فوق العاده محسوب می شود. لازم به ذکر است در این لیست فقط بازیکنان شاغل در ۵ لیگ برتر اروپا حضور پیدا کرده اند و تعداد گل های آنها در تمام تورنمنت ها و همچنین بازی های ملی در نظر گرفته شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سال میلادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴

گمرک چین اعلام کرد این کشور در ۳ ماه نخست سال جاری میلادی یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده که این رقم نسبت به سه ماهه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گمرک چین اعلام کرد مبادلات تجاری ایران و چین در 3 ماه نخست سال جاری میلادی با رشد یک درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به 4 میلیارد و 20 میلیون دلار رسیده است.

مبادلات ایران و چین در ماه‌های ژانویه تا مارس 2023 بالغ بر 3 میلیارد و 990 میلیون دلار اعلام شده بود.

بر اساس این گزارش چین در 3 ماه نخست سال جاری میلادی یک میلیارد و 260 میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده که این رقم نسبت به سه ماهه سال قبل 10 درصد رشد داشته است. چین در ماه‌های ژانویه تا مارس 2023 بالغ بر یک میلیارد و 145 میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

اما صادرات چین به ایران در ماه‌های ژانویه تا مارس 2024 کاهش 3 درصدی داشته و به 2 میلیارد و 760 میلیون دلار رسیده است. چین در مدت مشابه سال قبل 2 میلیارد و 845 میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری
  • کاوشگر بین ستاره ای پس از ۵ ماه با زمین تماس گرفت
  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!