Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@17:49:16 GMT

نماینده سابق لنگرود، معاون اتاق تعاون شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۴۶۵۵

نماینده سابق لنگرود، معاون اتاق تعاون شد

آفتاب‌‌نیوز :

مراسم معارفه مهرداد لاهوتی به عنوان معاون پارلمانی و امور حقوقی اتاق تعاون ایران برگزار شد.

همچنین مراسم معارفه مرتضی رخیصی به عنوان سرپرست معاونت امور استان‌ها و اتحادیه‌ها، صمد مرعشی به عنوان مشاور رئیس اتاق تعاون ایران در امور اتاق‌های استان و عبداله بهرامی به عنوان مشاور رئیس اتاق تعاون ایران در امور اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها، با حضور بهمن عبداللهی رئیس، مسئولان و مدیران اتاق تعاون ایران همچنین مشاور تعاون، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران، ضمن تبریک و قدردانی از مسئولان اتاق تعاون ایران ابراز داشت: استفاده از تخصص، دانش و ظرفیت‌های مدیران درون بخش تعاون، از اولویت‌های اتاق تعاون ایران است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهرداد لاهوتی اتاق تعاون ایران اتاق تعاون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران روز شنبه ۲۵ فروردین ماه با صدور حکمی اسماعیل فتاحی را به سمت مشاور و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با روحیه انقلابی، همه همت خویش را صرف انعکاس اخبار و رویدادهای فرمانداری و نیز تحقق برنامه ها و ماموریت های محوله نمائید.

دیگر خبرها

  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • قطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • فردا؛حضور شش تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • عملیات موشکی و پهبادی ایران اقدامی منطبق بر قوانین بین‌المللی بود
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • قدردانی از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲
  • خانم خزعلی شما معاون امور زنان هستید نه رئیس حراست!
  • نشست فوری و اضطراری کاخ سفید درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل