Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:06:54 GMT

مراغه نیازمند نمایشگاه بین المللی است

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۵۸۷۵

مراغه نیازمند نمایشگاه بین المللی است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمد مقتومی شهردار مراغه در جلسه مشترک شهرداری و هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین المللی مراغه افزود: با توجه به عزم شرکت نمایشگاه‌های بین المللی مراغه باید مکان و فضای مناسبی برای احداث نمایشگاه دائمی شناسایی شود.

اوافزود:به همین منظور باید مکان مناسبی برای احداث نمایشگاه دائمی با رعایت نیاز‌ها و چشم انداز این شهرستان تعیین و مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت: مکان انتخاب شده دارای استاندارد‌های لازم از جمله فضای کافی برای پذیرایی از خودرو‌های بازدیدکننده‌ها و شرکت کنندگان باشد.

شهردار مراغه افزود: همچنین مکان و فضا برای احداث نمایشگاه دائمی در این شهرستان باید در موقعیت مناسب مکانی برای دسترسی به ورودی و خروجی شهر باشد تا زمینه ساز مشکلات ترافیکی در آینده نشود.

مقتومی اضافه کرد: شهرداری مراغه نیز در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی آماده حمایت‌های قانونی برای ایجاد نمایشگاه بین المللی و دائمی این شهرستان است.

با وجود گذشت چندین سال از تاسیس شرکت نمایشگاه‌های بین المللی مراغه، هم اکنون پرونده احداث این‌نمایشگاه روی میز شهردار مراغه قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود.

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است
  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • قبرستان بقیع در سطح بین‌المللی معرفی شود
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی