Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@20:44:35 GMT

پیروزی ارزشمند ایران در خاک آتزوری

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۶۳۳۵

پیروزی ارزشمند ایران در خاک آتزوری

دیدار اول تیم‌های ایران و ایتالیا با نتیجه 6 بر 4 به سود ایران به پایان رسید.

به گزارش برنا، تیم ‌ملی فوتسال کشورمان در اولین دیدار تدارکاتی خود برابر تیم ‌ملی ایتالیا امشب در شهر ترمه به مصاف آتزوری‌ها رفت و کار خود را نیز ابتدا خوب آغاز کرد.

محمد ناظم الشریعه در این دیدار تلفیقی از بازیکنان کمتر بازی کرده در جام جهانی لیتوانی را به همراه با تجربه تیمش همچون اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی و چند بازیکن جدید به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران در این بازی با درخشش مهدی کریمی و فضاهای ایجاد شده برای این بازیکن توسط بازیکنان با تجربه ایران موفق به دو گل پیاپی شد و حتی پس از آن بر روی سیستم ۴- صفر چندین بار موقعیت‌های خوبی را برای گلزنی پیدا کرد اما باز هم در دقایق آخر نیمه اول با اشتباهات عجیب و خطاهای بی‌مورد، این برتری دو گله را با شکست ۳ بر ۲ عوض کرد.

بی‌احتیاطی در محوطه جریمه و خطای عجیب در منطقه شش قدم حریف، یک پنالتی نقطه اول و دوم را تقدیم ایتالیا کرد تا گل اول و دوم ایتالیا به ثمر برسد ضمن اینکه اشتباه مسلم مسعود محمدی در لمس توپ خارج از محوطه شش قدم منجر به اخراج این بازیکن و چهار نفر شدن ایران شد تا ایتالیا بتواند در واپسین ثانیه‌های نیمه اول با ثبت گل سوم خود با برتری راهی رختکن شود. 

تیم محمد ناظم الشریعه نیمه دوم را هم همانند نیمه اول به خوبی آغاز کرد و با هت‌تریک کریمی توانست گل سوم خود را به ثمر رسانده و بازی را به تساوی بکشاند. این پایان کار ملی‌پوشان نبود و آنها با در دست گرفتن نبض بازی موفق شدند چهارمین گل خود را نیز با توپ‌ربایی زیبای سعید احمد عباسی و فرصت طلبی محمد شجری وارد دروازه ایتالیا کنند.

تیم‌ملی ایران با ادامه اشکال ساختار دفاعی همیشگی خود، گل چهارم را نیز دریافت کرد اما پاس زیبای اصغر حسن‌زاده و چرخش جذاب حسین طیبی که شگرد اوست، نتیجه بازی را در دقیقه ۳۴ با یک گل شیک در بازگشت این لژیونر کشورمان پس از مصدومیتش، بار دیگر به سود تیم ملی ایران تغییر داد تا ایتالیا از این لحظه شانس خود را برای تغییر نتیجه با روی آوردن به سیستم پاور پلی امتحان کند. هوشیاری بازیکنان ایران آن و درخشش فوق العاده سپهر محمدی درون دروازه باعث شد تا نه تنها دروازه ایران گشوده نشود بلکه سعید احمد عباسی با به ثمر رساندن ششمین گل، این بازی را به سود تیم ملی کشورمان به پایان برساند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال ایتالیا بازی جام جهانی تیم ملی ایران ایران تیم ملی فوتسال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| ترکمنستان صفر ایران یک/ صعود تیم ملی به دور سوم با پیروزی در «شِبه آسفالت» عشق آباد+فیلم

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه ورزشگاه کپه داغ ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر به سود تیم ملی به پایان رسید.

در نیمه اول تیم ملی مالک توپ و میدان بود و حتی در ۲۰ دقیقه اول می توانست روی فرصت خوب قائدی گلزنی کند اما این بازیکن دروازه خالی را کج دید تا  ضربات بازیکنان تیم ملی هم راهی چارچوب تیم حریف نشود. در این نیمه مشکل زمین چمن ورزشگاه کاملا مشهود بود و عملا امکان بازی تاکتیکی از سوی دو تیم به خصوص شاگردان قلعه نویی وجود نداشت اما در دقیقه ۹۴ قائدی روی ضربه دیدنی دروازه حریف را باز کرد.

در نیمه دوم نیز تیم ملی فوتبال کشورمان مالک تو و میدان بود و همین مساله تا پایان بازی ادامه داشت تا ملی پوشان فوتبال کشورمان با 3 امتیاز عشق آباد را ترک کنند. به این ترتیب با وجود برتری سه بر صفر ازبکها مقابل هنگ کنگ تیم ملی کشورمان با 10 امتیاز به مرحله سوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 صعود کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

داور:سیواکورن پو اودوم (تایلند)

گل: مهدی قائدی(۴+۴۵)

اخطار: محمد حسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان(ایران) دوردیف، قربانوف، عبدالرحمن اف( ترکمنستان)

اخراج:

ترکیب ترکمنستان: رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف(46 ترکیشوف)، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف(54 آکمادوف)، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف(46 آنادوردیف) و عبدالرحمانوف(67 ممدوف)

ترکیب ایران:سید حسین حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی(69 امید نورافکن)، محمد محبی(5+90)، سامان قدوس، مهدی قائدی(69 علی قلی زاده) و مهدی طارمی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا
  • دو پیروزی ارزشمند دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • اوکراین به یورو 2024 صعود کرد
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| ترکمنستان صفر ایران یک/ صعود تیم ملی به دور سوم با پیروزی در «شِبه آسفالت» عشق آباد+فیلم
  • پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟