Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی لرستان از احداث یک هزار و ۱۰۰واحد مسکن روستایی برای مددجویان‌ کمیته امداد استان خبر داد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  مسعود رضایی درجلسه ای که باحضور مدیرکل کمیته امدادحضرت امام خمینی(ره) لرستان در محل اداره کل بنیادمسکن استان برگزار شده بودبااشاره به انعقادتفاهم نامه فی مابین بنیادمسکن انقلاب اسلامی لرستان، کمیته امدادامام خمینی(ره) و بنیادعلوی درخصوص احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان ،اظهار کرد: احداث یک هزار و ۱۰۰ واحدمسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد لرستان در دستور کارقرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیادمسکن لرستان گفت: درقالب این تفاهم‌نامه ۷۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان روستایی کمیته امدادشهرستان الیگودرز و ۴۰۰واحدمسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان کوهدشت احداث خواهد شد.

او افزود: متقاضیان این طرح، از تسهیلات ویژه بهسازی مسکن روستایی و کمک‌های بلاعوض بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مسکن کمیته امداد مددجویان بنیاد مسکن مسکن روستایی مسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم تکریم ابوالقاسم صادقی رئیس قبلی و معارفه محمد جواد شفیعی رئیس جدید کمیته امداد اردستان گفت: برای ۸۳۷ مددجوی استان مسکن تهیه شده است که با توجه به تعداد بالای مددجویان بدون مسکن سهم استان کم بوده است.
نبی اله دادی با بیان اینکه ۲۴۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۴۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردستان هستند، افزود: محدودیتی برای حمایت از افراد نیازمند وجود ندارد و هر خانواده‌ای که تا دهک ۳ باشد می‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد.
وی ادامه داد:با تفاهمی که با بسیج سازندگی سپاه صورته گرفته برای مددجویان مستأجر مسکن احداث می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان ۲۰۰ مددجو مستاجر هستند گفت: کمیته امداد آمادگی دارد تا زمین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و این افراد صاحب مسکن شوند.
اله دادی اضافه کرد: سال گذشته ۱۷۰ نفر در شهرستان اردستان آموزش دیدند که ۱۰۸ درصد تعهد صورت گرفته محقق شده است.
وی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان اردستان هم اشاره کرد و افزود: توانستیم ۹۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس