Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم‌پور فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح این ماجرا گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری جمعی در بیمارستان ثارالله مهرشهر توسط چند نفر از اوباش، بلافاصله مأموران کلانتری ۲۲ به محل حادثه اعزام شدند. با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد که هفت نفر از اوباش منطقه با یکدیگر درگیر شده‌اند و دو نفر از آنها به‌دلیل جراحت با سلاح سرد به بیمارستان منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این باره گفت: مأموران بلافاصله پس‌از رسیدن به محل درگیری در مرحله اول این افراد را به آرامش دعوت کردند اما متهمان بدون توجه به اخطار پلیس به درگیری خود ادامه دادند که در این حین افسر گشت کلانتری وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی پنج نفر از متهمان در این نزاع را دستگیر و به کلانتری منتقل کرد. البته افراد مجروح هم تحت نظر هستند و در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به‌همراه متهمان به مراجع قضایی ارسال شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث بیمارستان روزنامه کرج درگیری مهرشهر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال بازار آزاد لیلا اوتادی اینستاگرام بهاره رهنما بازیگر ایرانی قیمت دلار ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا بازیگر دنیا جهانبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده غروب دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه وقوع یک مورد تیراندازی با سلاح شکاری به مأموران کلانتری ۱۱ گرمسار اطلاع داده شد، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از تیراندازی به سوی یک شهروند و متواری شدن ضارب بود.

وی ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس و مأموران کلانتری و راهنمایی شاکی پرونده ضارب شناسایی شد، افزود: این فرد در مخفیگاهش طی اقدام ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه متهم در بازجویی‌های فنی به جرم خود اعتراف کرده است، ابراز داشت: انگیزه این فرد وجود اختلافات شخصی قبلی با شاکی بوده است.

آقازاده در ادامه تصریح کرد: متهم به مراجع قضائی ارجاع داده شد و قطعاً خیابان محل قدرت نمایی نیست و پلیس با این اقدامات به شدت برخورد می‌کند.

کد خبر 6079229

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان