Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌محمد قادری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن تشرف به زیارت بارگاه منور رضوی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار از توجه ویژه آستان قدس رضوی به جامعه هدف این سازمان تقدیر و ابراز کرد: حمایت‌های مؤثر و برنامه منظم تولیت آستان قدس رضوی برای سرکشی از مراکز سازمان بهزیستی قابل‌تقدیر و قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به دستور اخیر تولیت آستان قدس در تأمین لباس گرم کودکان بی‌سرپرست مراکز بهزیستی استان خراسان رضوی توسط خدام بارگاه منور رضوی، اظهار کرد: احساس مسئولیت و حضور معنوی خدام بارگاه منور رضوی در بیش از ۹۰ مرکز بهزیستی در سراسر استان همراه با اهدای لباس گرم و هدایا موجب قوت قلب کارکنان این سازمان شد.

وی ادامه داد: خرسندیم از اینکه دستور داده‌اید این حرکت ارزشمند در مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست بهزیستی در استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و سیستان و بلوچستان نیز توسط خدام بارگاه منور رضوی استمرار پیدا کند.

قادری با بیان این‌که این سازمان بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر را تحت پوشش دارد، ابراز کرد: بیش از ۵۳ مسئولیت مستقیم و ۱۲۰ زیر فعالیت برای سازمان بهزیستی وجود دارد؛ زنان سرپرست خانوار یا بی‌سرپرست مؤثر، افراد دارای معلولیت، معلولان مشاغل و صنوف مختلف به‌عنوان بیمار جسمی و حرکتی، نابینا، ناشنوا، فرزندان بی‌سرپرست و یتیم و غیره از جمله مخاطبان این سازمان هستند.

تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار با بیان اینکه خدمت به خلق خدا وظیفه دینی و انسانی همه ما است، به روایت «الخَلقُ عِیالُ الله» از رسول گرامی اسلام اشاره و عنوان کرد: تمام خلق عیال خداوند هستند و رحمت واسعه الهی شامل تمام بندگان می‌شود و گرامی‌ترین افراد نزد خداوند متعال آن‌هایی هستند که به مردم سودی بیشتری می‌رساند و مشکلات نیازمندان را مرتفع می‌سازد.

وی به وظایف دشوار سازمان بهزیستی اشاره و اظهار کرد: وظایف خطیر و امکان محدود سازمان بهزیستی و نیازهای ویژه افراد تحت پوشش این سازمان، همراهی مردم و خیران با این سازمان را ضروری کرده است و قطعاً بهزیستی تنها با تکیه‌بر امکانات دولتی نمی‌تواند به اهداف خود برساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی افزود: جامعه مخاطبین سازمان بهزیستی افراد توان‌یاب و آسیب‌پذیری هستند که اگر حمایت‌های این سازمان نباشد با مشکلات جدی در زندگی مواجه خواهند شد.

وی، اعتمادسازی در میان مردم، تبلیغات و آشنایی جامعه با خدمات و اقدامات سازمان بهزیستی را برای جذب مشارکت‌های مردمی لازم دانست و خاطرنشان کرد: تبلیغات، مستندسازی و ارائه گزارش عملکرد از فعالیت‌های سازمان بهزیستی به جامعه می‌تواند موجب تشویق مردم برای مشارکت در امور خیرخواهانه این سازمان شود.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان این‌که بروکراسی‌های سخت‌گیرانه اداری نباید بر سر راه خیران برای کمک به نیازمندان باشد، ابراز کرد: عزم و اراده مسئولان بهزیستی باید تسهیل شرایط برای جذب خیران باشد، موانع قانونی و بروکراسی اداری نباید به‌گونه‌ای باشد که بخش خصوصی و خیران را از کمک به اقشار نیازمند دلسرد کند.

مروی یادآور شد: آستان قدس رضوی به‌میزان توان و امکانات آمادگی کامل برای کمک به سازمان بهزیستی را دارد.

کد خبر 5380552

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد تولیت آستان قدس رضوی سازمان بهزیستی رئیس سازمان بهزیستی کشور کودکان بی سرپرست حجت الاسلام احمد مروی ویروس کرونا بوشهر بارش باران گرگان خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا بارش برف عکس استانها شب یلدا واکسن کرونا ایلام آتش سوزی تولیت آستان قدس رضوی بارگاه منور رضوی سازمان بهزیستی بی سرپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان جهادکشاورزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار شد

مهدی جعفری به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، امروز _دوشنبه بیستم فروردین_ در مراسمی و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از زحمت اشرفی تقدیر و مهدی جعفری به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار منصوب شد.

در متن این ابلاغ توسط استاندار خراسان جنوبی آمده است:
«جناب آقای مهدی جعفری
نظر به تعهد، توانمندی و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تعیین می‌گردید.
امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن تلاش در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد، با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و برنامه‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی و مأموریت‌های حوزه اقتصادی موفق و موید باشید.
توفیق روزافزون شما را ز خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.
شایان ذکر است که دکتر مهدی جعفری پیش از این مسئولیت ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان را عهده داشت.»

کد خبر 742978

دیگر خبرها

  • مازندران ۱۵۰۰ معلول ضایعه نخاعی دارد
  • تقدیر نماینده مردم زابل از عملکرد دولت سیزدهم در حوزه توسعه زیر ساخت‌ها
  • کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی آستان قدس رضوی به بیمارستان شهید کامیاب
  • روش‌های دریافت «فطریه» توسط نهادهای حمایتی/ امکان پرداخت فطریه از طریق برخی «نانوایی‌ها»
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در عید فطر ۱۲۳ سال پیش
  • فرهنگ برای دیده شدن باید تبدیل به هنر شود
  • رئیس سازمان جهادکشاورزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار شد
  • اقدامات بنیاد مسکن قزوین قابل تقدیر است
  • روش‌های پرداخت زکات فطره اعلام شد
  • مشارکت خانواده شهدای کشور در وقف مشارکتی در حرم مطهر رضوی