Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان ، امروز مسابقات آسیایی کاراته با برگزاری دیدارهای کاتای تیمی مردان و بانوان کشورمان در آلماتی قزاقستان آغاز شد.

تیم ملی کاتای تیمی مردان کشورمان با ترکیب میلاد فرازمهر، ابولفضل شهرجردی و علی زند توانست با کسب ۲۳.۸۰ امتیاز در جایگاه نخست گروهش قرار گیرد و راهی دیدار فینال این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندونزی با کسب ۲۳.۱۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به دیدار رده بندی این مسابقات راه یافت.

تیم ملی کاتای بانوان کشورمان هم با ترکیب نجمه قاضی زاده، الناز تقی پور و شادی جعفر زاده با ۲۳.۳۴ در رده دوم گروهش قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند.کاتارو‌های کشورمان در مرحله رده بندی باید برای کسب مدال برنز با رقبایشان رقابت کنند. اندونزی با ۲۳.۵۴ امتیاز در جایگاه نخست گروه ایستاد و راهی فینال این رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید

کاراته کا‌های ایرانی خوش درخشیدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات آسیایی کاراته فدراسیون کاراته کاتای تیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی

سهمیه ایران در المپیک به ۲۹ رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ «نبی رضایی» در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر مردان به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

«فاطمه مجلل» در فینال روئینگ تک‌نفره بانوان به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. 

«علی آقامیرزایی» در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم