Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره مسکن کارکنان شهرداری اظهار داشت: از شهردار تهران و معاونشان لطف‌الله فروزنده به دلیل ورود به موضوع ساماندهی مسکن کارکنان شهرداری که سال‌ها تعطیل شده بود تشکر می‌کنم.

وی افزود: مدت‌ها بود که هیچکس پاسخگوی ساماندهی مسکن کارکنان شهرداری نبود و خوشبختانه اولین جلسه ستاد ساماندهی مسکن کارکنان شهرداری روز گذشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در دوره سوم و چهارم شورای شهر به تعاونی مسکن کارکنان شهرداری کمک زیادی شد ولی زمین‌هایی به تعاونی‌ها اختصاص یافت که انتقال سند آنها با مشکل مواجه شده است.

امانی با اشاره به اینکه بیش از هزار خانواده شهرداری در شهرک مروارید زندگی می‌کنند و 9 هزار واحد هم در حال ساخت است گفت:‌ان‌شاءالله این کارهای نیمه‌تمام به اتمام خواهد رسید و شوق امید در میان کارکنان جهت تأمین مسکن فراهم خواهد شد.

وی گفت: مصوبات مجلس برای نهضت مسکن‌سازی دست شهرداری‌ها را باز کرده و قرار است زمین رایگان در اختیار انبوه‌سازان قرار گیرد که تعاونی‌های مسکن هم به نظر من جزو انبوه‌سازان است.

این عضو شورای شهر تهران گفت:‌ان‌شاءالله با توجه بیشتر به مسکن کارکنان شهرداری مشکلات آنها در این زمینه برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ناصر امانی عضو شورای شهر تهران مسکن مسکن کارکنان شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد جدی با تعاونی های متخلف مسکن در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، موضوعی که فرماندار ویژه مهاباد درنشست شورای تامین مسکن شهرستان پیگیرآن بود.

حسن عباسی با اشاره به اینکه برخورد با تعاونی های متخلف با جدیت در دستور کار است افزود: تنها راه ساماندهی قیمت مسکن اجرای طرح های نهضت ملی مسکن و خودمالکی است و از اداره راه و شهرسازی خواسته شده مشکل واگذاری200 هکتار زمین نهضت ملی مسکن را در مهاباد حل کند.

او گفت: در روستاهای حمزه آباد، کهریزه شیخان، یوسف کند، دوستعلی، پیل بله ، لاچین7 هزار و 179 قطعه زمین تا خرداد ماه به روستائیان و افرادی متقاضی واگذار می شود و برای هر واحد هم 350 میلیون تومان وام قرض الحسنه با رعایت عدالت به روستائیان و سایر مردم واگذار می شود.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: در گوگ تپه هم 2 هزار و 77 قطعه و خلیفان 133 قطعه تا خرداد ماه واگذار می شود.

دراین نشست تعاونی های مسکن هم برخی مشکلات خود را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • برخورد جدی با تعاونی های متخلف مسکن در مهاباد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌