Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در تمام رده های سنی ( نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قراقستان در حال برگزاری است. در شروع روز چهارم مسابقات، ایران در کاتای تیمی آقایان با کسب مقام نخست گروه خود به دیدار نهایی رفت و تیم کاتای تیمی زنان با قرار گیری در جایگاه دوم گروه خود به دیدار رده بندی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های فینال و رده بندی مسابقات کاتای تیمی فردا برگزار خواهد شد.نتایج کاتای تیمی مسابقات؛ *کاتای تیمی آقایان۱- ایران ( میلاد فراز مهر، ابوالفضل شهرجردی و علی زند) با  ۲۳.۸۰ امتیاز ۲- اندونزی ۲۳.۱۲ امتیاز۳- عراق با ۲۲.۹۲ امتیاز۴- مالزی با ۲۲.۷۲ امتیاز۵- عربستان سعودی با ۲۱.۹۴ *کاتای تیمی بانوان ۱- اندونزی با ۲۳.۵۴ امتیاز۲- ایران ( نجمه قاضی زاده، الناز تقی پور و شادی جعفرزاده) با  ۲۳.۳۴ امتیاز ۳- کامبوج با ۲۲.۶۲ امتیاز۴- کویت با ۲۲.۵۴ امتیاز کاروان تیم‌های ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ با عنوان عزم و ایمان حاضر شده است. مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر  تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاتای تیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا برگزار شد و نماینده ایران توانست به فینال برود. علی آقامیرزایی در ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر مردان سوم شد. آقامیرزایی زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ صدم را ثبت کرد. 

قایق اول تا سوم به فینال رفتند. قایق تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست.

پیش از این قایقرانی ایران با ترکیب عادل مجللی و کیا اسکندانی به فینال کانو دونفره ۵۰۰ متر مردان صعود کرده بود.

مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است و ادامه رقابت‌ها فردا (جمعه) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # ورزش سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • صعود مستقیم کانوی دونفره مردان به فینال/صعود علی آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات