Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@23:56:37 GMT

امباپه دوست دارد در رئال مادرید بازی کند (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۸۶۳۵

امباپه دوست دارد در رئال مادرید بازی کند (عکس)

در آستانه اتمام قرارداد کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن، همه اخبار حول محور انتقال احتمالی او به رئال مادرید است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با باشگاه پاری سن ژرمن در پایان این فصل به اتمام می رسد و علیرغم شایعات فراوان، هنوز توافقی برای تمدید قرارداد انجام نشده است. رئال مادرید که در تابستان امسال نیز فاصله ای تا جذب کیلیان امباپه نداشت، همچنین با اصرار به دنبال انتقال اوست و ممکن است این اتفاق در تابستان بعدی رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما نشریه مارکا امروز مصاحبه ای با دیوید بتونی، دستیار سابق زین الدین زیدان و مغز متفکر رئال مادرید در سال های اخیر انجام داده است. دیوید بتونی مدعی شد کیلیان امباپه علاقه دارد برای رئال مادرید بازی کند و این باشگاه همیشه محل درخشش بازیکنان بزرگ بوده است.

 

 

دیوید بتونی در این مصاحبه گفت: "کیلیان امباپه همیشه گفته که دوست دارد برای مادرید بازی کند و مدیران مادرید نیز می خواهد او را جذب کند و شش ماه از قرارداد این بازیکن با پاری سن ژرمن باقی مانده است. خب، به نظر من که همه چیز خوب است، اما نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

البته امباپه همین حالا نیز در یک باشگاه بزرگ بازی می کند که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز می جنگد، اما او برای مادرید خرید بزرگی محسوب می شود و مثلث هجومی کریم بنزما، وینیسیوس و امباپه رویایی خواهد بود. کیلیان در دو الی سه سال اخیر در اوج بوده و فاتح جام جهانی شده است. نسل جدید بازیکنان بزرگ بعدی شامل امباپه، ارلینگ هالند، وینیسیوس ... بازیکنان بزرگ هم باید برای رئال مادرید بازی کنند، همین."

 

اما بازیکنان پاری سن ژرمن نیز دیشب سوپرایژ ویژه ای برای کیلیان امباپه در نظر گرفته اند. این ستاره جوان حالا تولد 23 سالگی خود را جشن گرفته و هم تیمی های او لباسی منقش به عدد 2050 را برای او در نظر گرفته اند. این یعنی ستاره های پاری سن ژرمن خواهان ماندن کیلیان امباپه در سال های پیش رو هستند و باید دید در نهایت آینده این بازیکن در چه تیمی رقم خواهد خورد.

 

رئال مادرید پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید پاری سن ژرمن کیلیان امباپه کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید مادرید بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس

براهیم دیاز سرانجام مراکش را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کرد.

براهیم دیاز اخیرا تصمیم گرفت برای تیم ملی مراکش بازی کند. دیاز در ابتدا تمایل داشت برای تیم ملی اسپانیا به میدان برود و منتظر تماس لوئیس دلافوئنته (سرمربی لاروخا) بود، اما پس از ناامیدی از این اتفاق و مواجه شدن با تاخیر و تردید سران فوتبال اسپانیا، به پیشنهاد مراکش پاسخ مثبت داد. هافبک رئال مادرید از طریق پدربزرگ پدری خود (براهیم دیاز عبدالقادر) که در مراکش به دنیا آمده، واجد شرایط بازی برای شیرهای اطلس است. او در هفته اخیر‌ برای اولین بار با پیراهن مراکش به میدان رفت. دیاز در جریان دو بازی دوستانه مقابل آنگولا که با برتری ۱-۰ مراکش خاتمه یافت و موریتانی که با تساوی ۰-۰ به پایان رسید، برای مراکش به زمین رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!